marți, 13 iulie 2010

Evreilor, notaţi!


A mai pomenit cineva să insiste unii să-ţi repare chiuveta, deşi tu nu vrei? Pentru mine, orice defecţiune e absolut nesemnificativă atâta timp cât rămâne curat în casă şi se poate rezolva într-un fel. În cazul ăsta - cu o găleată sub chiuvetă, care găleată se poate goli frumos la budă şi reaşeza total invizibil la loc. Plus că tot cărând-o, am impresia că fac treabă, deşi nu obosesc, ceea ce îmi dă iluzia că-s cumva inepuizabilă.

Dar nu, de ce să alegem calea uşoară şi nestresantă? De ce să păstrăm bucătăria curată, de ce să ne bem cafeaua liniştiţi? Şi, întrebare care încă mă apasă, de ce să chemi prietenii la tine? Bun, să zicem că de proastă, dar ce dracu să caute prietenii sub chiuvetă? Defecţiuni, aşa cum orice om normal cauta în casa altui om normal.

M-am simţit ca amărâtul ăla pe care-l fute nea Matache de nu se vede. "Ce pula mea e asta aici?", "Păi pentru apa care picură de-acolo...", "Păi vezi că eşti tută?! Aşa se face?". Io, naivă, îi dau dreptate: era cam mică găleata. Zic: "Băi, alta mai mare n-am. Ştiu, în pula mea, că trebuia una mai mare, nu-s tâmpită, da' n-am". Ăsta, neinstalator de meserie, decide scurt că se pişă pe ea de improvizaţie perfect funcţională şi mă anunţă că-s dusă şi că el nu m-ar angaja niciodată dacă ar fi patron. Cum era firesc, ne-am certat - până a terminat el îngheţata lui şi pe-a mea - pe tema angajărilor reciproce care nu vor avea loc în veci. Nu ştiu de ce ne certam, că eram de acord. Apoi pleacă, dar nu mă pot bucura fiindcă revine cu o baterie nouă şi cu încă un om cu scule (dacă n-ar fi fost javră, i-aş fi dat cheia mea de 10, da' aşa - nu).

6 ore s-au chinuit, trecând de la mai rău la foarte rău şi la mai rău de-atât nu se putea. Bucătăria plină de apă şi jeg. Au reuşit să fută şi scurgerea. Un milion de garnituri peste tot, cel puţin. Cele mai ciudate şi greu curăţabile urme pe faianţă. Eu înjurându-i pe parcursul unui pachet de ţigări şi a 5 cafele. Lor nu le-am dat nimic. Am băut ultima gură de apă fix în momentul în care mi-o cereau cu mâinile alea jegoase întinse.

Aveam impresia că trăiesc într-un coşmar cu caracatiţa Paul. 8 membre se agitau de sub chiuveta mea, iar din când în când unul din ele alegea o cheie, sau un furtun, sau un şurub.

După ziua distrusă a reieşit că eu fusesem principala vinovată. Din cauză că 6 ore am, atenţie argument de bărbaţi!, cobit şi atras energiile negative, chiuveta mea nu mai picura, acu' bora tot împrăştiat. Au plecat convinşi că am puteri supranaturale malefice care strică baterii şi, în general, instalaţii cu totul.

Asta a fost duminică. Ieri m-am trezit cu ei la uşă. Au venit să repare iar. În clipa aia am cedat, pe fondul unei lipse acute de ţigări. Da' n-am zis nimic, am cedat în gândul meu. Extrem de amabilă, mi-am cerut scuze pentru duminică şi le-am cerut bani să merg să le iau suc, fructe şi bere, să se hidrateze, că era cald. M-am aranjat, am luat banii, am uitat telefonul şi-am plecat. La Unirii - la o cafea şi-un pachet nou nouţ de ţigări. M-am întors după vreo 3 ore (c-am mai colindat). Băieţii erau la o apă plată în bucătăria curată, lângă chiuveta care mergea perfect.

Am fost foarte încântată, dar mi-am păstrat judecata rece. Am făcut un calcul şi-mi mai datorează 50 de lei (pe lângă cei 50 primiţi deja) pentru deranj. La salariu, normal, că nu-s căţea.

12 comentarii:

  1. Milf, logica ta e fara cusur. Felicitari, sunt mandru de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am notat: imi lipsesc niste repere esentiale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rasta, hugs =))

    garcea, vrei sa stii daca-s roscata?

    Dragos, ce Om, as zice.

    Veone, da, ma, nush ce fel de barbati sunt aia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, da´daca as fi eu si as avea si o fanta as egala performanta.
    Ca esti bruna, blonda sau roscata ce conteaza?
    ´telijenta esti, talent ai.

    RăspundețiȘtergere
  5. milf sunt eu! a zis iisus si a ingenunchiat!

    RăspundețiȘtergere
  6. ostap, a mai zis un fraier asa, flaubert ii zicea.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) e clar ca atrageai energii negative

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt unul dintre instalatori si vreau sa spun ca dupa flocii gasiti pe teava eu si baietii am tras concluzia ca MILF e bruneta. Cel putin acolo, la scurgere...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate