miercuri, 28 iulie 2010

Hă hă!


Un individ cu burtă, mustaţă, umbrelă, cămaşă albastră-n carouri şi pantaloni de stofă se zgâieşte la maşina parcată pe trotuar. Trec de el. Mă strigă din urmă:

“N-aveţi să-mi daţi un foc? Mi se părea că cunosc maşina şi că-i un coleg de-al meu, da’ nu era nimeni înăuntru, hăhă!”

Hăhă ce? Jovialul pulii mele. Mă scotocesc, îi dau bricheta verde cu led. Îşi aprinde. Plec.

Mă strigă din urmă iar:

- Nu vă supăraţi, mai da-ţi-mi un foc... Îs rece-n gură, hăhă!
- Poftim?
- Îs rece-n gură ca măgaru-n pulă! Hăhă!

24 de comentarii:

  1. Nu'i asa ma, expresia. Nimic nu stii. Esti negru'n ceru' gurii/ ca magaru'n capu' pulii.

    RăspundețiȘtergere
  2. aia e alta expresie, da vad ca tie-ti trebe o mare pula.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai bricheta cu led. Pai de asta te-a acostat tiganusul din postarea de ieri, sa-ti arate ca el nu are bricheta cu led.

    RăspundețiȘtergere
  4. va´ca´i pregatiti terenu´lu´miuzeta pentru cind o termina de citit "milf&petrov the early days"

    pizda pizda pizda pizda pizda pizda pizda(vreau sa restabilesc echilibrul pizdicologic)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi plac f mult milfa si marghi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. bai, marghioala tine la tavaleala, nu-ti face tu griji de asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Petrov : ma, era tiganul de alaltaieri, crescuse, ca asa cresc astia; te-a vazut mai bleg si te-a asteptat; pe undeva esti arhetipul rumanului nost', e fraier si-l iau tziganii la misto...dar e bine, din frustrari se naste literatura
    @mewsette: te futi or what?
    @Marghioala :nu, pentru tine n-am nimic

    RăspundețiȘtergere
  9. kaos, unde plm ai vazut tu misto aci? intelegi limba romana ca un basarabean sa-mi bag pula.

    degeaba te strofoci, io te-am citit o data. nu se va mai repeta.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ petrov
    maine poimaine o bateti si o violati in grup si pe rand( de marghioala zic)ca in filmu' "leaving las vegas" si-o-ngropati mai mult moarta decat vie cu fundu-n sus si dup-aia ziceti" a tinut la tavaleala".
    io cred ca nicio femeie nu se simte bine cand e injurata non-stop. sau batuta. sau.
    oricum i-ati stricat blogu' fetii si pe mine ma enerveaza oanacuzino, are dinti falsi.
    petrov, nu te supara, glumesc. imi place de voi.

    RăspundețiȘtergere
  11. musete, tre sa ne injuri extrem de grav sau sa ne spamezi ca sa nu-ti publicam comentariile. atata doar ca nu suntem tot timpu aci.

    RăspundețiȘtergere
  12. he he he he he heeeeee

    RăspundețiȘtergere
  13. Mieosete, tu esti constienta ca te´nvarti ca o vegetariana printre canibali?

    "bai, marghioala tine la tavaleala, nu-ti face tu griji de asta" Propozitia asta contine un avertisment foarte serios. daca schimbi un pic ordinea si tii cont ca´i vorba de tine, cea al carei fanklub tocmai l´ai intemeiat, tavaleala si rezistenta la, vei afla(sau nu) ca noi doar ne plictisim astptind scena "feeding the cobra"

    RăspundețiȘtergere
  14. @Petrov : ma, nu te flatula, nu mi-am setat emotiile pe ciclurile tale de lectura; pula mea, comentez ca-mi place aici, nu ca sa ma bagi tu in seama, tristule

    @mwesette: ignora-ma ma, nu mai fute atata la cap... hihih

    RăspundețiȘtergere
  15. nu sunt asa de previzibila si nici tu asa de telepat! plm, ti-as explica, da sunt viermofoba. si ai multi.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce se intampla, doamna? nervoasa?

    RăspundețiȘtergere
  17. "mai da-ţi-mi" se zice "mai daţi-mi" (pe modelul "dvs./voi (să) daţi muie la tot cartierul")

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate