vineri, 2 iulie 2010

Hei!


De 2-3 ani deja salutul ăsta imbecil îmi sare-n urechi peste tot. Interjecţia asta zaharisită, un fel de eufemism pentru bă sau fă, a ajuns o emblemă a proastei mondene. Aşa a văzut ea în filme cu americani, că e bine să zici hei, nu salut sau servus sau ceau sau pula mea. Mărturisesc că mizeria asta am auzit-o prima dată în celebrul serial “Lacrimi de iubire” din gura unei actriţe hipsteriţe proaste, pe numele ei Adela Popescu, care umbla c-un hipster retard din acelaşi serial.

În general pizda hei se găseste printre hipsteriţele mai proaste, urâtele prietenoase, dar nu numai. Nici corporatistele sclave nu se lasă mai prejos. Şi ele vor să fie pizde hei. Pizde hei sunt şi folkistele de cele mai multe ori. Studente la ASE, la drept, comunicare... - alte pizde hei. În general orice fufă banală, care vrea să pară c-a citit şi ea ceva cărţi, că e poleită cu un pic de cultură, desi pe hei l-a învăţat din reviste glossy, salută cu hei. Acest hei zâmbit tâmp, mai scurt şi apăsat sau mai lung şi retardat, nu te face mai deşteaptă, pizdă proastă ce eşti!

Eşti o rebelă! Când mergi în oraş îţi iei tampoanele bella cu tine şi te pişi în ele sânge. Apoi te întâlneşti cu prietenii tăi şi saluţi: Hei! Hei, hei de pulă să mă iei. Şi tu şi toate prietenele tale care salutaţi cu hei. Mânca-mi-aţi pula de handicapate zâmbitoare trendy!!!



Asculta mai multe audio Muzica">

20 de comentarii:

  1. Cam dur, dar asa e. Dar se schimba intr-un an moda cu hey, poate ajunge ceva mai mai frumos trendy, like ... aaaam ?

    Bei?

    RăspundețiȘtergere
  2. bai rasta, ce plm de semihipiot esti tu? cum, ma, cam dur? flower hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. @ MILF

    Unul care foloseste cateodata acel hei (pe mess usually), si daca vrei sa-ti arat, cere-i petrovului id-u meu :P

    Take a little dope...
    And walk out in the air :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Bah, tu te uitai la Lacrimi de iubire? Cred ca nici Milf nu ar face asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. bai cipriane, ba chiar si Milf a facut asta, pezevenghiule. cum dracu sa nu te uiti la PRIMA telenovela romaneasca?! trece istoria pe langa tine, ma. treci de bifeaza categoriile la postul ala cu elita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Era serialu ala despre tzatzele lui Nicoleta Luciu, nu? La un moment dat o aparut florin piersic si o zis ca el ii Titus Livius din Aiud.

    RăspundețiȘtergere
  7. plm, om fi si cate una dintre noi misandrie, dar jur ca am obosit de misoginismu asta. parca vorbele misogine ale lu piticigratis sunt colportate peste tot. cîcat, nici mie nu îmi plac femeile astea, dar parcă eu am mai multă voie, că sunt şi eu femeie.
    şi parcă toţi bărbaţii trebuie neapărat să scoată în evidenţă ce pizde proaste suntem unele dintre noi.
    şi în replică, unele dintre noi, jeap, un post despre cît de labagii sunteţi unii dintre voi.
    feminismu e un rahat cît siretu.
    şi misoginismu la fel.

    RăspundețiȘtergere
  8. PPS : nu existe pizde proaste, exista femei letale... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  9. hei... mie-mi place sa-mi zica : "hei Nic", dupa care s-o fut...daca asa vrea ea preludiul;

    PS : ultima la moda e alta - " sa moara garoafa"

    RăspundețiȘtergere
  10. parca era mai serios blogul asta, doar ca a zis petrov sa copieze pula sfanta de la piticii gratis ca asa poate face si el trafic..

    unde esti tu milf doamne?

    RăspundețiȘtergere
  11. da, acesta este un blog serios. ai gasit cuvantu perfect in plm. asta cu pitici e noua =))

    ma speriasem, apoi am vazut ca esti tu, pitigoi.

    RăspundețiȘtergere
  12. piticigratis.ro să sugă pula.

    RăspundețiȘtergere
  13. si daca tot se suge pula dinspre pitici, de ce sa nu se copieze si actiunea vorbei acesteia?:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Milf:
    era PRIMA telenovela romaneasca DE EPOCA! si mai zici ca te si uitai... hm!

    RăspundețiȘtergere
  15. cum ma de epoca? cum sa fie lacrimi de iubire de epoca? ia revino-ti, te rog, ca ne suparam :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Milf:
    of, am incurcat cu Aniela, dar practic e acelasi lucru. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. care e problema că femeile sunt la ciclu si saluta cu hei? sau cand te pişi sânge nu ai voie să saluţi cu hei?


    nu inţeleg.


    salut everyone!

    RăspundețiȘtergere
  18. care e problema că femeile sunt la ciclu si saluta cu hei? sau cand te pişi sânge nu ai voie să saluţi cu hei?

    nu inţeleg.

    salut everyone!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pff...nici nu imi pot inchipui vara fara sandale. Marghioala ai dilit draga ?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate