miercuri, 7 iulie 2010

Marea durere


Intru în farmacie să iau un ceai de levănţică. În faţa mea un boschetar puturos, la vreo 60 şi ceva de ani, nebărbierit, c-o pălărie infectă se târăşte spre ghişeu sprijit într-o cârjă. Pute îngrozitor. Farmacista şi ceilalţi clienţi se întorc spre el. Pentru câteva secunde activitatea încremeneşte.

„Durere mare, nu vă întrebaţi ce!” ne informează boschetarul.

Iau ceaiul, plătesc, boschetarului îi vine rândul. Întinde 3-4 bancnote verzi.

„O sticlă mică de spirt medicinal!”

Mânca-mi-ai pula de glumeţ, ţie îţi plătesc io pensie?

20 de comentarii:

  1. Uită-te bă la tine, tu vorbeşti ? Tu, care iei ceaiul şi abia după aia plăteşti ? Cu oameni ca tine vrei sa reformăm România ?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tu deduci succesiunea actiunilor din ordinea cuvintelor, s-ar putea sa nu putem face nici cu tine reforma.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, si platea inainte de-a lua spirtu.

    RăspundețiȘtergere
  4. spirtul ce culoare avea? era albastru de voronet, romanesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ala ca ala. Da' io nu'mi pot imagina efectele binefacatoare ale ceaiului de levantica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marghi, io nu-mi pot imagina fiinta care sa nu adore levantica. sub orice forma. sincer, habar n-am de medicina de-asta dubioasa (cand ne-am impartit responsabilitatile, Petrov a luat-o p-asta), dar pot sa-ti zic ca io mi-as lua si ciorba de levantica daca ar exista, indiferent de efecte.

    RăspundețiȘtergere
  7. efectele nu se imagineaza, se simt, in plm.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ăăă, ma scuzi daca nu vreau sa simt efectele curative ale unei bombonici cu soda. Sunt lucruri in viata asta despre care'ti poti imagina ca's nasoale si fara sa'ncerci. M'am invatat sa fiu precauta.

    RăspundețiȘtergere
  9. ia tu, getacontra:

    "Infuzia de flori de levantica este recomandata de medici in cazul migrenelor, in cazul afectiunilor cardiace pe sistem nervos, in durerile de stomac, balonari, stari de anxietate si in insomnie.

    Pentru a indeparta migrenele si a capata o stare de relaxare si odihna, se folosesc ceaiuri preparate din doua lingurite de flori la o cana cu apa clocotita. Se lasa un sfert de ceas si se bea apoi fierbinte, indulcit cu miere dupa gust.

    Acelasi ceai, dar ceva mai concentrat (5-6 lingurite la o cana) se poate folosi extern, in tratamentul arsurilor superficiale sau in cazul unor rani usoare ca antispetic si cicatrizant.
    "

    RăspundețiȘtergere
  10. virgil, te iubesc! mai zi cu pula si cu muiere si cu inspiratiune, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  11. am gresit postul, da poate aude ecoul. un cantecel vesel sa cantam.

    RăspundețiȘtergere
  12. bai, tu crezi ca virgil e ca femmeletale sa intuiasca atatea si sa simta? virgil de-aia are si nume de barbat, ca n-are intuitie feminina

    RăspundețiȘtergere
  13. femmeletale o inventat orgasmul fingerless si blowjobul cu rosii si branza.

    RăspundețiȘtergere
  14. pe cand virgil n-a inventat nimic. si nici citipuncte nu ne ofera in zelist.

    RăspundețiȘtergere
  15. virgil o inventat erotismul mobiliar. mi mi s-o sculat cand am vazut piciorul de scaun.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate