miercuri, 14 iulie 2010

O doamnă


Monica Tatoiu, această doamnă de fiere care ne-a dat ficatul peste cap, a devenit noul clovn al televiziunilor. Oriunde ai da, acest cap de băieţel bătrân umple ecranul. Feministul intransigent de la Oriflame sperie, în egală măsură, invitaţii şi telespectatorii. Iniţial am crezut că-i doar o babă cu pile, pe care o bagă ăştia în emisiuni c-aşa le-a poruncit un lăbar de şef. Apoi am zis că, dracu să-i ia, şi pe Vadim îl mai invită, o fi ceva bătaie de joc, emisiune la mişto.

Dar această creatură platinată e, de fapt, formator de opinie, punct de reper, iisusa tuturor femelelor, stâlp de moralitate, justiţiara şi robin hooda ideilor, cea de-a unşpea poruncă, mama lor. De aceea e invitată peste tot, pentru că ea ŞTIE şi POATE.

Nu a încetat să mă uimească de fiecare dată. Deşi aveam cele mai crunte aşteptări, ea le-a întrecut la puterea infinit. Ştiţi genul ăla de uimire, când simţi nevoia să chemi pe cineva să te susţină şi să-ţi confirme că e pe bune? Ca atunci când apare femeia cu barbă la bâlci şi nimeni nu te crede c-ai văzut aşa ceva? În felul ăsta mă şochează pe mine această smochină gânditoare. Şi mă sperie.

Într-una din zile am decis să-mi înfrunt frica şi s-o urmăresc. În sensul că să mă concentrez cumva şi să reuşesc s-o şi ascult în timp ce-o privesc. N-am reuşit totuşi simultan. Dar nu contează, vă zic pe bucăţi, aşa cum am putut să mă organizez şi eu:

Partea I: Privit
Măruţă întâmpină un mexican. Din spate pare haios în haina aia în culori specifice. Un mexican în vârstă, considerând părul alb. Când se întoarce mă lasă cu gura căscată - e Tatoiu. Măruţă n-are bani de mexicani, a trebuit să deghizeze mopul pentru audienţă.

Partea a IIa: Ascultat
Dna. Tatoiu ne explică sigură pe ea cum a scăpat de cancer prin reţeta minune din Formula AS. Fiindcă dânsa era prea ocupată cu afacerile şi n-avea timp să consulte arhiva Formula AS, a trebuit s-o sune un domn şi să-i dicteze reţeta la telefon. Urmează reţeta. N-am reţinut-o, dar o găsiţi pe contul de facebook al doamnei.

Partea a IIIa: Privit
Observ cu atenţie mimica. Mă sperie tare. Seamănă cu bunicul unei foste colege, de a cărui poză înrămată obişnuiam să ne îngrozim toţi. Mă liniştesc şi acum ca şi atunci: nu-mi poate face rău, e în spatele sticlei.

Partea a IVa: Ascultat
"Ginecologii bărbaţi nu înţeleg feminitatea noastră. După 40 de ani, vor să-ţi scoată tot, şi uter şi tot. Vor să scoată tot din noi, să ne măcelărească!". Vai de capul meu, păi nenorociţii ăştia umblă în libertate? Să-i omorâm, să-i închidem, să nu-i lăsăm să-şi facă de cap prin pizdele noastre! Fiţi sceptice la consult, loviţi la primul dubiu! Eu m-am îngrozit ce-a dezvăluit femeia asta. Uterul meu strigă NU, şi când uterul zice NU, înseamnă NU!
Apoi dna. Tatoiu ne învaţă cum să depistăm rapid farsorii de reţete. Atenţie! Dacă unu' vă cere peste un milion, ăla e impostor. E ok să-ţi ceară un clopot pentru o mănăstire, de exemplu. Deci nu bani, doar obiecte, reţineţi!
În fine, un sfat de viaţă de la aceeaşi doamnă puternică: nu plângeţi şi nu vă fie frică. Frica e a diavolului!

25 de comentarii:

  1. Ti-ai gasit exemplu in viata Milf ?

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca n-a cunoscut-o pe tatoiu si avea si peste 40 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. oare leac pentru sinucidere dau in formula AS? ca poate i-l dictau fomeii prin telefon...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări, monica tatoiu, credeam că numai eu sunt nebun şi mi-aş borî puroiul din abcesele dentare pe muia ta de muistă muiofagă.
    Dacă mori, să nu mai mori de cancer. Cancerul nu e deloc serios.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai am aflat ca sunt unul dintre privilegiatii care habar n´au cine´i tatoiu asta; ba mai mult de atit, Milf a excelat in a ma convinge ca se merita sa mentin stausquoiu`..

    RăspundețiȘtergere
  6. plm, milf, trebuia sa pui si-o poza cu bolovanca.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare Mădălinei Manole i se zicea fata cu părul de foc pentru că urma să ajungă în Iad ?

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.libertatea.ro/stire/monica-tatoiu-pleaca-definitiv-din-romania-295977.html

    :_)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. bravo ei! asa ne pleaca toate valorile peste hotare :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai facut dreptate! Sper din toata inima ca Zbarcila sa citeasca postul asta si sa bufneasca in plans in direct pe Realitatea.
    E atat de perfect textul asta, incat ar trebui sa figureze in CV-ul ei.

    RăspundețiȘtergere
  11. E necromantul tipic din heroes in poza aia din libertatea

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelent. Doar o singura intrebare. De ce nu-l sesizeaza nimeni pe Basescu ca priceputa asta apare la TV mai des ca el si Becali la un loc? Mai ales ca am si citit cu sadic amunzament cum cucoana povestea ca a refuzat sa intre in guvern. Deci, Basescu, so pe ea, ca si asa nu mai ai pe cine da vina.
    Totodata, stimata doamna Milf, trebuie sa eliminam acest nou cosmar care se insinueaza si ne infesteaza prin micile ecrane. Zilele trecute am gasit-o pe madama nu doar la posturile nationale, ci, in Brasov, si la cele locale. Madam Zbarcioiu a fost prezenta intr-o zi la televiziunea liberalilor ( Mix Tv), a pedelistilor ( RTT) si a fostilor colonei de la secu ( TVS Holding). Postul TV pesedist Nova probabil l-a ratat, desi nu prea cred. Eu inteleg ca locuiesc in orasul de sub Tampa, da de ce stafia asta care nici nu face audienta nic cat o ceapa cazuta in gunoi ne ia de tampiti si isi varsa unde apuca umorile ultramediocre pe post de idei mesianice?
    Iulian Rinder

    RăspundețiȘtergere
  13. bai, io am remarcat ca e tot mai nebuna. pana acu ceva vreme era numai penibila. da' de cand cu formula magica pe baza de miere si ser fiziologic, vad ca s-a dus si ultima urma de inhibitie. sa mor daca mai mananc miere de-acuma.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu cred ca mierea e de vina ca se crede divina. Banul tampeste daca toata viata ai fost sluga si ai dat brudc cu limba in curul de aur. Orice neam de manivela care prinde o spaga din banii publici tine mortis sa dea lectii de morala. Eu cred ca e de la maneaua structurala a - vorba lui Ilici - unei parti din acesta natie. O spun de cativa ani de zile - inclus in presa, unde cu onor dau cu parerea - suntom o tara, dar doua natiuni. Noi si pupincuristii manelizati.
    Iulian R.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bai pe mine ma enerveaza la culme tatoiu. S-a prins si tv-ul, cum apare asta se schimba posturile singure. Acu cica e invitata si ca analist economic. Ce baba scarboasa. (scuzati pleonasmul)

    RăspundețiȘtergere
  16. stai, ca n-am terminat cu ea. maine avem un nou post cu efectul tatoiu :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Abea apuca sa prinda un subiect.. si il mentin si lungesc si cand nu se poate lungi se lipesc noi fragmente si aici vorbesc de minciuni..
    Teliviziunea locala din orasul meu s-a legat un timp indelungat de un veteran de regim comunist care sustine comunismul si vrea sa fie presedinte.. reportaje comice bineintales

    RăspundețiȘtergere
  18. @veone - ea nu plange, mah, ca plansul si frica sunt ale diavolului, nu auzisi?

    Daca plansu-i Iadul, inseamna ca rasu' e Raiul?

    Sunt si eu la poarta Raiului ca zambesc frumos, cu toti dintii, iar mandra care nu stie de ce, crede ca si-a bagat tequila coada, dar eu ranjesc de la scriitura.

    Bravos bre, MILF, m-ai castigat de vizitator regulat. (regulat nu in sensul de futut, ci asa...ca mai trec p'áici)

    RăspundețiȘtergere
  19. nu numa vizitator, bre, baga-te si la scandal :D

    RăspundețiȘtergere
  20. noroc de blog-ul asta ca aflam si eu de ea :))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate