vineri, 30 iulie 2010

Sora Ratched


Toată viaţa am suferit că n-am avut fraţi sau surori. De câte ori îi văd, în orice combinaţie, îmi vine rău de invidie. Mă sufoc de ciudă când aud cum se ceartă ăştia între ei.

La mare, copil fiind, dărâmam toate castelele de nisip ale ălora care se dovedeau a fi fraţi. Imediat îmi pierea buna dispoziţie când începeau să-şi arunce cu găletuşele-n cap. Voiam şi eu. Simţeam şi eu nevoia să am pe cineva cu care să mă bat zilnic, căruia să-i prind mâna la uşă, cu care să mă lupt pentru porţia de mâncare mai bună. Şi să câştig. Nici măcar o poză cu elefantul de pe plajă nu mă mai îmbuna. Mă pişam pe scoici şi porumb fiert, nu-mi mai trebuiau.

Mami şi tati se făceau că plouă. Îmi explicau ceva că nu se poate, păream că pricepeam. Dar înţelegeam cum înţeleg beţivii: bine, da' nu vrei să-mi zici la o vodcă? Eu de ce nu pot să fiu sora mai mare a cuiva, cum e Lumi cu frac-su? Veneam acasă de la grădiniţă când încântată - "Mami, Raluca a dat mâncare pe sor-sa de la grupa mijlocie!", când tristă - "Azi a lipsit fratele lu' Alice...".

La revoluţie eram în extaz. Apa era otrăvită şi-ai mei puteau înfia. Ideea cu înfiatul mi s-a părut ca o portocală pe vremea aia. Mare, frumoasă, nemaiîntâlnită. Ai mei nu aveau aceeaşi părere despre portocale.

Mai târziu, nici la pocăiţi nu m-am putut băga. La ăia, cei mai tari - tartorii - sunt fraţii. Surorile sunt nişte amărâte care cântă cu baticul pe cap şi aşteaptă umile învăţăturile.

Toate frustrările mele de dictatoare fără supuşi de persecutat, de tiran care nu are pe cine teroriza, îşi mai găsesc şi astăzi alinare în seria mea favorită de animaţie - Dexter's Lab. Eu aş fi fost mai tare ca Dee Dee, da' mna, asta e...

Acuma sper să se ocupe dracului odată Petrov de găsirea unui loc frumos, cu verdeaţă, să fac eu rost de bani şi Cemah de cămăşile alea albe. Să-i luăm pe toţi nebunii care s-au adunat să comenteze la noi pe blog şi să ne facem sanatoriul nostru. Eu o să fiu sora aia drăguţă din titlu.

20 de comentarii:

  1. Am batut la fratemiu (cu 6 ani mai mic) ca la fasole pana pe la 13 ani. De atunci si pana acum s-a ajuns ca il iubesc ca pe ochii din cap si ne intelegem excelent. Irelevant dar am zis sa imi aduc aportul la primul comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  2. i want my fucking joint´s(ca´s nefumator).

    RăspundețiȘtergere
  3. sora ratched a sfarsit-o nasol din cate stiu, trebuia putin mai stransa de gat. si era si naspeta si frigida si posibil lesbiana. nu cred ca va incadrati:) poate doar la rautate nativa, tupeu, dar ista-i farmec personal. prietenii adevarati suplinesc fratiorii inapoiati :P nici eu n-am, si as fi fost aia persecutata:D dar la maturitate , batranete sunt bune rudele.
    si am avut cartea'zbor deasupra...' si o vreau iar. in rolu' lui jack nicholson va fi cemah sau petrov?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar mai fi o speranta pentru tine. As putea sa te ajut. Cati ani are mata ?

    RăspundețiȘtergere
  5. sora ratched avea sani imensi. restul e tacere.

    RăspundețiȘtergere
  6. ca o femeie doar asta inseamna :" sani imensi". atunci sa se schimbe titlu in lolo ferrari.

    RăspundețiȘtergere
  7. ai fi adorabila, daca nu te´ar motiva platfusul.

    "Momma's gonna make all of your nightmares come true
    Momma's gonna put all of her fears into you
    Momma's gonna keep you right here under her wing
    She won't let you fly, but she might let you sing
    Momma's will keep Baby cozy and warm
    Oooo Babe
    Oooo Babe
    Ooo Babe, of course Momma's gonna help build the wall"

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand eram mici, deoarece pe sor-mea n-o distra Stan si Bran, o bateam ca sa rada. Nici sora nu e usor sa fii... Succes, da' treaba ta!

    RăspundețiȘtergere
  9. neata. plm, io vreau sa fiu sora mildred, ma. nu orice sora. minim sora 13.

    RăspundețiȘtergere
  10. Parca stii tu cine e sor-mea? Daca e Mildred?

    RăspundețiȘtergere
  11. bai, nu e. stiu. daca era, acu sigur zaceai cel putin lobotomizat =)) si nu e cazu'. deloc.

    RăspundețiȘtergere
  12. garcea, ai un nick de kkt si banuiesc ca esti fratele lui ostap. ma mir ca milf nu l-a trecut si pe garcea al' adevarat in lista cu prosti( avea ea o postare) dar cred ca i-a scapat insipidul.platfus ai tu la creier.
    sunt in spm asa ca presimt ca-mi iau ban:) cu toate ca nu ma voi lega de gazde.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mewsette, esti peste asteptarile mele.
    :o)))

    RăspundețiȘtergere
  14. din partea mea poti sa te pisi peste asteptarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  15. cum bah. nai citit la arhi ce coi ie sa fii copchil unic?

    IO la fracmiu am batut ca la fasole:D

    RăspundețiȘtergere
  16. nush cum plm uit mereu de arhi, cu memo pe tel cu tot. ca daca stiam, ma asezam si io in rand cu marii blogari si-mi schimbam imediat opiniile.

    RăspundețiȘtergere
  17. ieri arhi o gandit:
    "In clipa in care vei gasi sa muncesti ceea ce iti place, nu vei mai munci nici macar o ora in viata."

    hohohahahehehahaha

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte bun arhi, sa stii. io de ceva vreme nu mai muncesc. ramane sa descopar ce mi-a placut asa mult de s-a ajuns la situatia asta. doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. doamne-ajuta, clar!
    felicitari, bai, pentru pozitia din zelist! stiu ca va pisca, da noa.

    RăspundețiȘtergere
  20. cacat. petrov tot nu-i multumit. asta-i obisnuit numa cu premiu-ntai. io am mai luat si mentiuni.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate