joi, 5 august 2010

Baudelaire, mânca-mi-ai spleenul!


Mă găsesc în cea mai îngrozitoare stare din univers. Dacă ar exista o Zmeură de Aur pentru stări, a mea ar câştiga-o detaşat. Aşa ceva n-am trăit nici în tabără la Bucşoaia, care pentru mine e Groapa Marianelor în materie de plictiseală şi silă. Bucureşti 2010 se pişă tulbure şi fierbinte pe Bucşoaia 1996.

Ştiţi idioţeniile alea pe care le faceţi fără să vă daţi seama de ce? Când vă zice lumea că sunteţi fiţoşi şi voi priviţi ca nişte hateri profesionişti, cu fulgere de-alea de AC/DC în ochi? Deci da. Numa' că mai rău. După cum urmează:

Mă trezesc plictisită şi la cafea îmi dau seama că, pula mea, cu starea asta dacă se prind ăia pe blog că-s o babă la 60 de ani, care se ceartă-n franceză cu televizorul în timp ce-şi lustruieşte proteza c-o piele de căprioară? Sau, mai rău, dacă se prind că-s aşa, numa' că moş (ok, puteţi dezvălui asta, oricum cititorii noştri bănuiau încă din 2007)? Nu e bine, în ultimele zile am cam lăsat garda jos.

Asta mă animă puţin şi-mi vin aşa nişte vagi pofte de tineret, cum ar fi să ies în oraş. Iau telefonul, sun, răspunde "Nu, mi-e cald!". Mă rog de om cu o forţă nebănuită, mult peste cheful meu de ieşit. Stabilim, într-un final, o întâlnire pe seară. Cumva nu-s mulţumită, da' mi-e prea lene să aprofundez.

Urmează colapsul. Aprind ţigări, trag 2 - 3 fumuri, le sting. Vreau să-mi fac altă cafea, pun apa, dau drumul la aragaz, după 2 minute ma răzgândesc, sting focul. Trec la laptop, intru pe un blog, vreau să comentez, scriu, uit să trimit, nu mai are rost, şterg. Merg la duş, fac duş, ia să mai stau puţin în apă, după 20 de minute fac efortul să închid apa, să mă şterg, să nu mă şterg, iau prosopul, mai bine nu. Dau drumul la televizor, mă uit la ştiri - de obicei mă amuză, n-aud nimic nu văd nimic, păstrez ce-i mai bun la sfârşit, dar nici la OTV nu mă salvează nimic. E seară. Aş aţipi. Da, mai bine mă culc. Dau telefon să anulez întâlnirea, mint ceva neconvingător, îmi iau puli, mă enervez pentru fix o secundă. Nu mai mi-e somn. Aş putea să mă cert cu cineva în linişte - pe net, dau o replică, nu mai am chef. Aş putea să mă împac cu cineva pe net, uite! DeMaio a scris de moldoveni, îi înjur şi io, mă gândesc pentru prima oară serios că nu-s bine. Nici el nu-i, c-a răspuns decent. Sper să nu se repete. Continui să-mi bat joc de ţigări. Dac-aş fi o pulă, aş fi într-o semierecţie jenantă, ca un zâmbet cu juma' de gură la un interviu.

Muie comentatorilor care-or să mă întrebe cum aş fi dac-aş fi o pizdă. Şi celor care-or să mă indispună cu "get a life". Şi celor care-s binedispuşi.

29 de comentarii:

  1. This post has my seal of approval. 8/10.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vrei sa te frec io la inima? Iti trece tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. o zis miuzet ca ai peste 50 de anisori, milf.
    creca tre sa-ti spui gilf de-acum. io oricum o sa te iubesc. da, totusi, esti grasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu'i grasa, ma, ca grasii's joviali. Check me out. Da' totusi, Milf, te futi?

    RăspundețiȘtergere
  5. in ziua aia nu m-am futut, e drept. sau, plm, era o invitatie sau ceva?

    RăspundețiȘtergere
  6. Te inviiiit aiiiiici, ESTE SEARA TAAAAAA, nu vei regretaaaa, cand te voi incalecaaa, este sansaaaa taa. Eu te'as cam, recunosc, invita, da' ai zis ca dai teapa la'ntalniri si io nu sufar oamenii neparolisti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iooooi, m-a avertizat mărgelata că avem ciclul sincron, da' că tu ai pus mai mişto problema.

    Daps, are rezon, ai pus-o mai mişto. Semn că tre' să mă apuc de muncă.

    RăspundețiȘtergere
  8. ba, daca si tie iti vine pe 20, inseamna ca marghi le are cu ciclurile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu ciclu' tutunului si al cafelei in organism. Va stiu io, pizdelor. Toate sunteti la fel.

    RăspundețiȘtergere
  10. marghi, iti pomit io ca ostap n-o sa aiba drept la blog aici in veci. deci toate amandoua suntem la fel.

    RăspundețiȘtergere
  11. M'am mai linistit. Chiar aveam un stress.

    RăspundețiȘtergere
  12. kaos, pentru ostap paruiala se tine la lorena. aci numa' vin fetele sa ia o gura de apa.

    RăspundețiȘtergere
  13. deci pt. marghioala - ori la ea pe blog, ori la lorena.
    la mine, ori imi plangi de mila, ori ma complimentezi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bai , deci nu se poate, Milfo apelez la compasiunea ta ca metoda de refacere a selfesteemului dupa ce vezi ca altii o duc si mai rau ca tine. Deci sunt cu orgoliu´ sfisiat si franjurii mototoliti, motiv pt. care ma si exprim usor incoerent, io care v´am obisnuit ca fiind un monument de elocventa si pula mea. Dom´le pina acum n´am dat mare importanta: milf cu petrov, ostap cu marghioala, kaos cu…doamna neli. Da´de cind a´nceput Ostap sa se transforme´n harem, acest oan men show care si´a inceput cariera hartuind trenuri personale prin tiganci, m´a cuprins nelinistea. Te rog deci sa´mi aprobi comentariul ca dovada clara ca mai ai mult pin´sa atingi limitele disperarii. Ia d´aici:

    Mewsette, io ca fiind acela care nici o secunda nu ti´am pus la´ndoiala lipsa sanatatii mentale la nici un miligram din creierashul tau afectat de oamenii rai si soarta, te genunchi in implor sa´ mi publici si mie un guessprost de calitate garantat garcea care o sa´i induca´n oroare pe toti poponarii care ´ti comenteaza sub coada despre piticii care va bintuie! Haugh(sau cum pula mea se zice)
    Al tau garcea, ( za bighest latest ninjawarior and dramaqueen of kirghizistan, uzbekistan and some afghan suburbs)

    RăspundețiȘtergere
  15. ba, sa mor io daca am avut rabdare sa citesc tot. numa mi-au picat ochii pe numele dementei si mi-am dat seama ca si tu treci prin stari de cacat.

    RăspundețiȘtergere
  16. @MILF&Garcea : bai, deci mewsette e un suflet de om si e incalificabil cum va comportati cu ea... ea e cauza pentru care s-au inventat armele de foc, ea e inspiratia aluia care a scos de sub teasc virusul HIV, ea e invazia extraterestrilor gandaci... va rog mai mult respect, mai mult napalm

    RăspundețiȘtergere
  17. Ciudat. Cu cat esti mai plictisita, cu atat scrii mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. A nu, io m´am cacat astazi. Deci el a trecut prin mine si nu m´a interesat starea lui ca´s insensibil. Ca de obicei: ma plictisesc.

    RăspundețiȘtergere
  19. pai da, ca nu ma pot concentra.

    RăspundețiȘtergere
  20. si apropo, aia si cu astalalta se bat pe OB si striga la mine ca-s la ciclu. putina coerenta, in pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  21. se bat pe OB. :))))))))))))))))) fuarte bună.

    RăspundețiȘtergere
  22. coerenţă din părţi în unele comentarii. ultimu' paragraf să-ţi trăiască! foarte agitată ziua, nu?reiese din număru' verbelor.

    RăspundețiȘtergere
  23. zilele astea-s cumva agitate, da' mai mult la nivel de intentie. ca o ejaculare precoce :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Mie mi'a trecut ciclu', asa ca Lorena s'a ales doar c'un OB folosit.

    RăspundețiȘtergere
  25. @MILF : ce cunosti tu despre ejacularea precoce... teribil subiect

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate