marți, 24 august 2010

Brandul de ţară


Iată unde se ascundea adevăratul brand de ţară. În acest gang de pe Strada Bucureşti din Cluj-Napoca. Cărţi, şah, table. Cultură, inteligenţă, noroc. Distracţie şi beţie. Cât despre femei, dă-le-n pulă! Probabil n-a costat mai mult de 50 lei. Felicitări!

62 de comentarii:

  1. femeile nu stie sah, ma. si carti numa ala cu "umfla doua". table nu stiu nici io, da merem.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu te-ai tuns inca, nu creca e o idee buna sa merem acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma tund inca. imi place la nebunie cand imi zic ”sarumana” aia cu ochii injectati.
    chiar, ultima data cand or strigat doi cocalari dupa mine”tunde-te, baaa” le-am strigat inapoi ”da-ti-va bacu, baaa”

    RăspundețiȘtergere
  4. poate iti dau aia bata. de baseball.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba, io sunt tuns regulamentar la 1 si am si bac(bine niste uameni chitrosi ar zice ca am doar bacu) Nu joc table, da beau. De preferinta mult daca´i ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi, dar nu, ca´i drumu´lung.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba, tot la Bucuresti e distractia, chiar si'n Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma, fiecare cu gusturile lui. Ti'am mai zis ca nu frecventam aceleasi cercuri si locuri. Io sigur nu gaseam aia'n Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  9. las ca vin si femei in locuri de-astea, si alea care vin au coaie. sau vrei din alea abonate la cosmopolitan?

    RăspundețiȘtergere
  10. mah e frumos la voi la cluj :) chefu` de a-l vizita se amplifica pe zi ce trece :D serios...

    RăspundețiȘtergere
  11. marghioala, am vazut-o, n-am gasit-o.
    anonim, creca alea care vin au chiar si pl.
    filip, esti binevenit:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai e acolo o reclamă, „Croitorie. Reparaţii”. Să-nţeleg că după o beţie te rezolvă cei de la croitorie? Eşti ca nou apoi? ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. da, s-ar putea sa iesi de-acolo cu buzunare la burta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Marghi, poti incerca si combinatii, gen PeTrOv

    RăspundețiȘtergere
  15. My favourite Pet R0v. Da. Am o treaba cu el.

    RăspundețiȘtergere
  16. pai asa exprima-te. imediat vine de la masa.

    RăspundețiȘtergere
  17. Acuma l'a gasit si p'asta mancatu'. Cand ma manaca pe mine'n cur.

    RăspundețiȘtergere
  18. da, imi cer io scuze in numele lui.

    RăspundețiȘtergere
  19. MILF, mainervez. Cu tine nu pot sa fiu tiganca. D ce, MILF, de ce?

    RăspundețiȘtergere
  20. pentru ca s-ar supara petrov si n-ar mai vorbi cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Good point, MILF. Petrov, jigneste'ma.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai pui multe'ntrebari? Fa cum iti zic.

    RăspundețiȘtergere
  23. pai nu zici nimica da-te-n istorie.

    RăspundețiȘtergere
  24. Aide capu' meu, esti fantastic, ma, te'a luat brusc tirsala. Inainte n'aveai nici o problema cu asta. Hai, te'ajut io. Zi'mi ca's penibila.

    RăspundețiȘtergere
  25. pai inainte ziceai, chiar daca off topic, acu esti doar nebuna, nu penibila.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ba, parca te'am rugat sa ma futi asa te manifesti. Ce'i asa de greu? Ma dezamagesti. Bine, zi'mi ceva frumos, atunci.

    RăspundețiȘtergere
  27. nu te pot fute prin internet. ceva frumos: a venit milf.

    RăspundețiȘtergere
  28. Am observat. Ambele. Da' kaosmoon unde e cand ai nevoie de el?
    Bine, hai ca'ncep io. E foarte bine c'a venit MILF ca'nsfarsit o sa avem toti parte de ceva citibil.

    RăspundețiȘtergere
  29. e foarte bine c-ai venit tu ca avem parte de cine sa ne batem pula.

    RăspundețiȘtergere
  30. There ya go! Asta'i Petrov pe care'l asteptam. Iti zic si tie ce i'am zis si lui ostap: esti un gheu libidinos, da' te'as linge tot acu'. Parerea ta, ba, ca esti cam singuru' cu batutu' de pula. Te'a parasit si tristu' ala, MILF nu se baga. Suntem doar noi doi.

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu te pot linge prin internet asa cum nici tu nu poti sa'ti bati pula de mine.

    RăspundețiȘtergere
  32. Hai, name yer price, mica mea gheisa.

    RăspundețiȘtergere
  33. petrov, nu fute p-asta ca te imbolnavesti de ostap

    RăspundețiȘtergere
  34. Cemah, nu fi pizmas acu'. Petrove, fara cioaca, ti'as trimete, da' tu'i bei.

    RăspundețiȘtergere
  35. marghioala, am auzit ca mi-ai supt pula

    RăspundețiȘtergere
  36. Pai tocma, esti insetat, ai arsita'n instalatie. Pana s'ajungi la gara cu ei, te'opresti in 10 crisme, betiv ordinar care esti. D'aia te platesc?

    RăspundețiȘtergere
  37. Cemah, tu ai probleme cu auzu'. Du'te si'ti scoate pula din ureche ca denatureaza adevaru'.

    RăspundețiȘtergere
  38. marghioala, de azi inainte sa-mi spui Lorenu!

    RăspundețiȘtergere
  39. De ce? Vrei sa'ti faci blog cu mine?

    RăspundețiȘtergere
  40. pai e gata facut. si-asa comentezi aci toata ziua. tu esti partea de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  41. Norocu' tau cu mine. Ai putea sa vii pe gratis pentru onoarea pe care ti'o fac.

    RăspundețiȘtergere
  42. sate fut gratis? nu crezi ca exagerezi?

    RăspundețiȘtergere
  43. Cine'a pomenit de futut? A, bine. Ce stii sa faci de doua milione?

    RăspundețiȘtergere
  44. sa ma slobozesc intre tzatzele tale postmuie.

    RăspundețiȘtergere
  45. marghioala, dac-ai sti si tu, banii n-aduc fericireaaaa

    RăspundețiȘtergere