miercuri, 4 august 2010

Freacă-mă, freacă-mă la inimăăăăăăăă!!!


Portarul se bâţâie în cadrul uşii după care înaintează spre mine:

“N-aveţi un foc?”

“Nu, n-am, ah, staţi ...” Mă scotocesc şi găsesc chibriturile luate din L’Atelier în weekendul în care a fost Cemah la Cluj. Mai erau două beţe. “Vi le las dumneavoastră, să trăiţi!...”

“Un bărbat frumos nu poate fi decât bine dotat!”

“Corect, haha!”

Ai de pula mea!

26 de comentarii:

  1. petrove, fii atent cu chibriturile in l'atelier.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mai ales ca mo a venit cu ideea sa dam foc acolo =))

    RăspundețiȘtergere
  3. nici n-am citit cine a postat... petroave tu esti fetitza (cu chibriturile)?

    RăspundețiȘtergere
  4. n-ai citit da nici nu te-a dus capu.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Petrov : ma, buoule, am citit postul, n-am citit cine la kkt... era evident

    RăspundețiȘtergere
  6. Petrov este omul pe care toata lumea, invariabil il acosteaza. Bine ca nu ti'a aratat si asta pula. Da' poate ti'a cerut chibrituri sa se'ncalzeasca'n gura ca magaru' pe pula.

    RăspundețiȘtergere
  7. marghioala este femeia pe care toata lumea, invariabil, o fute-n gura. ca e calda.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma, Petrov, daca nu vorbesti din proprie experienta, inseamna ca mananci cacat. Tot in gura.

    RăspundețiȘtergere
  9. E o certitudine ca nu. Nu te'as minti io tocma pe tine

    RăspundețiȘtergere
  10. @Petrov : eu n-o fut in gura, e femeie salon

    RăspundețiȘtergere
  11. Da' pe tine te'a'ntrebat cineva ceva? Ti'a cerut cineva parerea ce'ai fute si pe mine nu? Da' crezi ca are vreo valoare suprema interventia ta? Poftim hal de atitudine. Aveam o conversatie cu Petrov, gtfo

    RăspundețiȘtergere
  12. @Marghioala : cand e vorba de curve, subiectele devin comune

    RăspundețiȘtergere
  13. Si te'ai intromisionat si tu in discutie ca o curva masculina comuna.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din comentarii bag de seama ca daca discuti postarile lui PETROV ajungi la curve!:))

    Kaos Moon tu esti ala de care am scris candva?:))

    http://politia-blogurilor.blogspot.com/2010/03/sperma-var-si-curul-plin-de-galbenele.html

    =))))) te-am prins hoatza mica:))

    RăspundețiȘtergere
  15. da, si daca le discuti p-ale lu' Milf ajungi la fel.

    RăspundețiȘtergere
  16. sciencefictionanton4 august 2010, 21:20

    L'atelier e birtul ala cu mese naspa? Adica usi?

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Politia blogurilor : suge pula in continuare, freak; bine ca dai link-uri, astia-s in extaz... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  18. @kaos
    jenanta. numa´sa arunci un ochi pe blogrollu´ei(ala de sticla)Ca si cum o vaca proasta si´ar scrie pe frunte: sunt o vaca proasta.
    Io propun sa schimbe blogrollu´cu lista de carti preferate. Mai abstract dar totusi..

    RăspundețiȘtergere
  19. Kaos e adevarat ca la voi la poponari cand spui "sugi pula!" e semn de impacare?

    Bafta Milf siPetrov

    RăspundețiȘtergere
  20. Ba! Nu sunteti sanatosi la mansarda. Bravo! Mai trec pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate