sâmbătă, 28 august 2010

În gură să te pulesc!


Pe scaunul din dreapta se aşează o ciudăţică. Ne separă culoarul. Păr ondulat de vreo 20 cm, ochelari fumurii cu lentile maro şi ramă albă, care îi acoperă jumătate din faţă. O minunată tolbă de hipsteri, multicoloră, cu un şirag de scoici cusute pe ea i se odihneşte în poală. Ineluş de argint cu pietricică, brăţară din mărgeluţe. Tricou verde, şalvari albi cu dunguliţe albăstrui. Se uită la mine cu coada ochiului. Pula mea, îs un mic interesant şi io. Nu, dragă, nu e nici Dilema, nici 22, chiar dacă ziarul nu e colorat. E doar banalul Făclia de Cluj, ziarul pensionarilor.

La a doua staţie dă să coboare. Pula mea! Mai are o tolbă de hipsteri sub aia multicoloră. Una bej cu scris verde: “Puliamo il mondo!”. Ce frumos sună! Îmi bag pula-n lume şi ti-o fac cadou!

9 comentarii:

  1. ... cam siropoasa :)))
    mai ales ultima parte =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba io acum ma uit la niste curve sanatoase rusoaice care au pozat in playboy. alea femei adevarate, nu hipsteritele astea cu pula pe poseta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum doar tu dai de specimenele astea? adica ai gresit atat de rau?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu dau, doar le observ mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesat de-a dreptul, din moment ce i-ai retinut toate semnalmentele :P Un "cica" si de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. asta cu politia blogurilor... bai, esti atat de desteapta incat pana si cacatul meu scrie comentarii mai lizbile...

    marghi, m-am intors (si?)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate