luni, 2 august 2010

La dracu

Roacheriţele-s invitate.

42 de comentarii:

  1. si vita de vie, satanistii nostri prefrati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici unii nici altii : eu va recomand Porcilator cu : "sange, muie si cacat"; si eventual TECTONIC cu "uite ce pula de mamut am"... sunteti in urma cu supararile...dar rock-ul e pentru baietzi mandrelor; dar mai sunt locuri pentru gruppies... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  3. da cu roacherii ce-ai?
    voltaj is cei mai duri. is mai duri chiar decat proconsul.

    RăspundețiȘtergere
  4. kaos, cei mai tari era "Pansament" prin '92 cu
    "sange si puroi, curge din buboi"

    RăspundețiȘtergere
  5. esti liber sa aduci pe cine vrei la coafor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ostape : ii stiu, din Brasov; solistul era unul inal, lalau... bai, cei mai tari erau prin Ardeal (Oradea, Bihor)... la un "festival", unii au luat o pisica si au rupt-o in doua pe scena... e drept, asistenta a iesit din sala niste labari), dar intamplarea a fost
    ma ii inteleg - cand eram mic faceam si eu operatie la pisici (le scoteam matzele si la bagam pietre)

    RăspundețiȘtergere
  7. asta-i felul tau de a spune ca ti-e dor de mewsette?

    RăspundețiȘtergere
  8. @MILF : of, suflet sensibil de femeie pe ciclu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. plm, io ofer comentariilor tale mai multa atentie decat le oferi tu cand le emiti. imediat ai inteles tu ca te-am atacat. si e prima oara cand nu. dimpotriva. mi-ai futut toata ironia.

    RăspundețiȘtergere
  10. bai incepe nu numai politically corect dar combina si oarecare galanterie de doi lei: coafura&frizerie. Da´la scaraoschi foto srl se termina evolutia, sinapsele sunt imbibate de alcool, misticismu´o ia razna pe aratura.

    Tectonic?! bai kaoase pin perioada amintita nu erai metalist costeliv, pletos si cu tricou iron slayer ceva pe tine? Ca am fost io la un concert si n´am inteles nimic din el pe motiv ca eram prea civil pt gustul hedbengharasului. ce ne´am caftit cu roacherii.Juma din noi erau tot rochisti pur sange da´ce conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  11. corect, n-a fost replica cea mai buna la replica ta buna :)

    cand e vorba de mewsette, nicio nuke nu e prea periculoasa; adu-mi-o la baldachin si ai o bere... iar ea o pula
    hi hi

    RăspundețiȘtergere
  12. Hoisan o ardea prin Romana (ca toti roacherii de cacat gen Gombos, Fripanu, Lenzti & stuff); purtam tricou cu YES munca-mi-ai (pentru ca nu s-a gasit in comert logo-ul lui Roger Dean, mi l-a pictat un artist plastic - logo-ul de pe Relayer); Tectonic doar ma distra

    dar caft cu militia tot am tras la Rock'92, dupa prima seara, in parc in Tineretului... refreshing
    hi hi

    RăspundețiȘtergere
  13. kaos, pe petru gavrila, elefanti fela, il stii? era la ura de dupa usa atunci.

    RăspundețiȘtergere
  14. io in 90 eram new kids on the blocker.
    step by step, uuuuh baby...

    RăspundețiȘtergere
  15. ahahha iar ai dat´o in off topic pe dupa usa. Hai sa´ti zic io oroare si mai mare: Bros! Ii mai tii minte? Da´o dadusem in perioada punk&alternative si pe treaba asta aveau metalistii boala si mai tare decit pe discari. P´orma am auzit de cobain si nimic n´a mai fost ca inainte(cure, pixies, sonic youth)

    RăspundețiȘtergere
  16. bey,sunteți niște depeșări în adâncu sufletului cu toții..asta e.

    RăspundețiȘtergere
  17. vraji : sunt depasit - sugi pula lu' ozzy...

    bai, in anii 90 aparusera depesherii (boii , habar n-aveau ca trupa asta canta deja de 10 ani), apoi aparusera mc.hamemrii, dupa aia houserii si azi manelsitii...

    daca sct lantzul meu de caine pe care-l purtam la gat in zilele mele bune, curatz bine locul... si moare MILF dupa mine

    RăspundețiȘtergere
  18. Bag pula, ăsta e un fel de Micul Prinţ de Antoine de Saint-Exupery.

    RăspundețiȘtergere
  19. Numa' fosile pe aici.

    Oricum, "ura de dupa usa"...

    RăspundețiȘtergere
  20. grrrrrrr raule!

    hai ca esti dat dracu´,yes erau intr´adevar recunoscuti pt versurile de o violenta inimaginabila.

    RăspundețiȘtergere
  21. da ma, si Cannibal Corpse se inspirau din Eminescu

    PS : erau unii, Agadokless (creca am scris corect); aveau piese de 30 de seunde - 1 minut... muzica mai cretina decat aia nu s-a scris never ever...

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu ma, aia cu eminescu erau neintelesii de la suicidal tendencies. ce genii.
    Ba da´vaz ca stau rocheritzele coada la tuns, ras si frezat. Bardon, pozat.

    RăspundețiȘtergere
  23. sunt prea subtila, ma. roacherite is si roacherii. tot ce contine pleata e de gen feminin :D

    RăspundețiȘtergere
  24. MILF : la roacheri pana si coaele sunt de genul feminin ma... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  25. kaos, se pare ca n-ai ascultat Anal Cunt. "Hitler was a sensitive man" sau " I took your dog to a chinese restaurant" sunt de referinta. De ascultat albumul "Picnic of love."

    You're pregnant,so i kicked you in the stomach.

    @garcea, inainte de New Kids am fost cu Bros. N-am ratat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  26. ntzz, milfo. Ui´aici la ostap, subtilitate pe paine: "n´am ratat nimic".

    RăspundețiȘtergere
  27. @Ostape : pentru mine, totusi, versurile de referinta au ramas "'m bag pula'n gura ta, 'm bag pula'n gura ta..." tot TECTONIC;
    evident nicio aluzie MILF
    hihi (la muwsette insa...)

    PS : 'ai ma ca East 17 erau mega... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  28. De ce ma petroave, si pe tine te´au batut cind erai mic??

    RăspundețiȘtergere
  29. muie cu lacrimi de sange.
    toate chitarile sa plange!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Garcea, nu ma, e o invitatie; vrea sa-l futem in gura... numai un pic, sa adun gashca...

    RăspundețiȘtergere
  31. bai kaoase, mi´am mai zis parerea referitor la plimbatul genitaliilor prin gurile contemporanilor de acelasi sex(da´mai mic); nu e o parere valoroasa deci nu se merita s´o repet.
    In afara de asta, borcanul meu este mai mare decit borcanu´lu´petrov si io caind imi scot bicicleta la plimbare, ma urc mirshaveste pe ea si dau la pedale. Indiferent ca la deal ma deplasez cu 1m pe minut si ma citesc si astia de la asociatia de protectie a bicicletelor. ma pish pe ei.
    bai, deci mai pe scurt si intelesul tuturor: dragalasenii nu schimb decit cu ostap(ca´i pervers si nu se oftica)

    RăspundețiȘtergere
  32. nu m-a batut nimeni in viata mea, ma, un tigan mi-a dat un pumn in mufa o data. asta e tot. si-a fugit.

    kaos, ma cac pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  33. @Petrov : tiganul e frate cu romanul; pacat ca ti-a dat numai una; io cred ca a fugit dupa ce ti-a vazut mufa...

    la faza cu urarea, fiind una rochereasca, o salut...

    RăspundețiȘtergere
  34. Mai curand la stabilimentul asta mi-o imaginez coafeza pe Monica Tatoiu.

    RăspundețiȘtergere
  35. @MILF (il las acum pe Petrov, e bou, da' e bou' nost'), bai sunt alaturi de tine in paruiala la care te-a angajat mewsette... hihihi

    acuma, pe bune, ce credeai, ca e o vreo dama stil? am vizitat-o (vezi ma, ma sacrific pentru voi), am vorbit frumos... ceea ce pizda n-a inteles ramane ca n-a inteles, deci e proasta... uf, Marghioala ce fani ai si tu (oricum, ii meriti vaco)

    revenind la rochereala, ostape, da' de Abator ai auzit?

    RăspundețiȘtergere
  36. @kăosică : ”are mama un copil/vrea sa-l faca imbecil”. s-o feliciți ;) i-a reușit!

    RăspundețiȘtergere
  37. Bă, nu vă mai certaţi ! În pula mea.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate