luni, 30 august 2010

La mall, Iulius Mall


După aproape două ore de umblat pe jos prin oraş am ajuns la Auchan. Să iau sare de mare neiodată. Am găsit sarea relativ repede şi mi-am luat şi două pâiniţe cu brânză. Ieşit din Auchan, terminat de căldura îndurată pe-afară şi încântat de răcoarea din mall m-am oprit pe-o băncuţă pufoasă în faţa magazinului Mizar. Am început o pâiniţă. M-a izbit muzica: If you’re going to San Franciscoooooooo… La mall în pula mea! Lumina portocaliu-roşiatică de la magazinele din jur combinată cu piesa asta m-a băgat în nişte filme foarte plăcute. Hipioţismul meu latent a ieşit la suprafaţă. Probabil zâmbeam tâmp amintirilor când am auzit: “Hai Alexandru să stăm şi noi aicea cuminţi lângă nenea!”. M-am tras mai la margine ca să le fac loc lui Alexandru şi bunicii lui. Alexandru are în jur de trei ani şi brăţară groasă de aur. Ţi-ai băgat puţulica aia de viitor cocalar în filmele mele, măi Alexandru, animăluţule!

M-am cărat urgent.

24 de comentarii:

  1. Painite, bancuta, putulica, animalutule... Poate pedofilismu' latent, nu hipiotismu'. Corect era "sa'i fac loc LA Alexandru si bunicii lui". Mai Petrov, blogarasule.

    RăspundețiȘtergere
  2. creca in vacanta asta ai dus doru putzulicilor luate peste fata. iar diminutivele alea nu le-ai prins, grobiano.

    RăspundețiȘtergere
  3. "sare de mare neiodata"... pentru tequila?

    RăspundețiȘtergere
  4. marghioala, a zis m. badea aseara:

    "chiar credeti ca-mi pasa ce zice georgica, vasilica, marghioala etc"

    pe bume, in ultimele 10 minute de emisiune e faza.

    am ras cu lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  5. marghioala, e vreun blog unde nu faci scandal pe internetu asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Marghioala desi vorbesti mult tin sa iti spun spre dezamagirea ta ca o pula face cat o mie de cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  7. Politia, spre dezamagirea ta, n'am cum sa'ti dau pula. Da' oricum, intentia conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cemah, nu e ca si cand as avea de ales.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa articol asa commenturi. Cum sa fii frate hipi in mall? In Iulius Mall? Nu e ceva ciudat in imaginea asta?

    RăspundețiȘtergere
  10. @cemah : exista un blog in care marghioala nu face scandal - "o blog in gatu ma-sii!" hihi
    @ Petrov : bai, no offense, dar cand am citit "painitze", mi-a inchipuit cum ti-ar sta una din aia in cur; si mi-am inchipuit ca ti-ai ionchipuit si tu
    @politia blogurilor : nimic pentru tine, ramane cum am stabilit
    @cerbulvechi : bai lasa ca hipie in mall, dar si mall-ul unui ungur... bai, deci painitze prin toate orificiile

    RăspundețiȘtergere
  11. Marghioala fi ferma pe pozitii, si nu da nimic !!!
    Pula mea, chiar asa mall de ungur :))), ca in bancul cu rromul si cu al sau crocodil :D

    RăspundețiȘtergere
  12. de ce esti uimit ma ?...care dezaxati ? de cine vorbesti ?

    RăspundețiȘtergere
  13. ba...nu stiu acum care pe care!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. nu stiu care e sus si care e jos.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate