luni, 16 august 2010

Limba maghiară (Micile bucurii ale vieţii 3)


Când gătesc ascult radio. Aşa am descoperit zilele astea Radio Paprika Cluj. Muzică deprimantă în ungureşte. Se zice că ungurii au cea mai mare rată a sinuciderilor. Nu înţeleg absolut nimic. Ce deprimare elaborată! Niciodată n-am fost un mediocru în viciu.

27 de comentarii:

  1. O să-i depășim anul ăsta la statisticile cu suiciduri. Plm de bozgori aroganți.

    RăspundețiȘtergere
  2. @cimboaca
    Sa ma pupi in cur, rrromane!

    RăspundețiȘtergere
  3. Heh, P, inseamna ca nu ai ascultat poloneza, finlandeza sau suedeza :D
    Bine, probabil ca la tine deprimarea este accentuata de o antipatie fata de maghiari in general, si atunci eu iti urez succes in schimbarea frecventei radio :)

    RăspundețiȘtergere
  4. bai am ascultat alea trei limbi si n-am nica cu ungurii, in general. mai citeste.

    RăspundețiȘtergere
  5. dacit pruozt sunt numa´cind ma lansez in dishcutzii cu tine..

    RăspundețiȘtergere
  6. Garcea, să mori lipit de asfalt românesc. Și dezlipit de o daltă maghiară.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hăhă, de acord cu tine ba cimpoaca, exact acolo unde o sa faca jonctiunea autostrazile la punctu´da trecere a frontierei.

    Da ba, petroave. Nici o tarie n´am primit. Niste nibelungi. Da´, a fost joia trecuta, de atunci m´am mai intremat. ptiuu si ziceam ca va scutesc de prezenta mea...

    RăspundețiȘtergere
  8. ce-aveti ba cu ungurii? mie mi-s dragi, am doi pe balcon. salut, garcea!

    RăspundețiȘtergere
  9. N´au ba nimica, io m´am victimizat prompt(in libsa de argumente)
    Salut, ostape! ce glume blajine scoti din tine, hartistule.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ostap: scoate-i ba de pe balcon ca se imput. Pune-i si tu in blender, ce dreacu ? Apropo: care aveti o harta a mongoliei pentru GPS ? Ca am 3 bozgori in frigider si-mi fac o pomana sa-i duc acasa....

    RăspundețiȘtergere
  11. aham, bre petroave,abia acu´m´am prins despre cine vorbesti la postu´care urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  12. Funar e pe moarte, la patul sau adunati toate neamurile, colegi de partid..., el are o ultima dorinta.
    - Vreau sa-mi schimb numele in Funer Gyorgy.
    Colegii de partid ramasi blocati il intreaba de ce vrea sa-si schimbe numele in unul maghiar cand de atitia ani lupta inpotriva maghiarilor.
    Raspunsul lui a fost:
    - Mai bine sa moara un ungur decat un roman.

    RăspundețiȘtergere
  13. ba, io chiar n-am nica cu ungurii in plm. nu despre asta e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  14. Taci, ba petroave, inca nu te´ai prins: secsu´si ungurii sells?!

    RăspundețiȘtergere
  15. ... si fix numai despre asta o sa fie vorba
    =))))

    RăspundețiȘtergere
  16. m-am bagat aiurea... nu ma bagati in seama...
    :-"

    RăspundețiȘtergere
  17. bai nici io nu vreau sa marshez inutil pe subiectul asta dar...pina si ultimul hot de buzunare emigrat in stockholm, prins si bagat dupa gratii, devenit de nevoie fetita celulei printre colegii lui africani, in momentul in care aude de unguri, i se umezesc ochii, i se albesc deshtiile pe bara(ma rog aici se poate sa se fi suprapus o penetrare cu sentimentul patriotic) si racneste "tu´va in gura de bozgori"

    RăspundețiȘtergere
  18. da a devenit poate o defulare in care continutul cuvantului unguri e golit de semnificatii etnice. sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Abba in ungureste ati ascultat? da lord of the rings in ungureste ati vazut?? nici eu nu am nimic cu ungurii, dar e putin exagerat sa traduci tot... unele chestii merg traduse iar altele ba. Ma contram cu un preten ungur ca el imi zicea ca , cartea lord of the rings suna mai ok in ungureste decat in engleza ...(cat de limitat trebuie sa fii sa poti afirma asa ceva?)
    P.S. Paprika e ok ca si muzica.... mult mai ok ca si Kiss fm si alte gunoaie radio.

    RăspundețiȘtergere
  20. abba in ungureste n-aveam cum =))

    da, e ok, paprika, si-acuma tot aia ascult.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate