miercuri, 18 august 2010

Of, viaţă amarăăăă!


De ficat şi colecist trebuie să avem grijă. Drept urmare io consum tot felul de ceaiuri care le ajută pe astea două să funcţioneze mai bine şi mai mult. Gălbenele, coada şoricelului, anghinare, ceai hepatic etc. În ultimul magazin naturist în care-am intrat am gasit însă ceai de licheni de la Plafar. Licheni de piatră, licheni de Islanda.


Ăsta cică e bun la colecist. Printre altele, mai ajută şi la ... (vezi poza). De ce scriu io despre el? Pentru că am fost sincer impresionat. De cât de rău poate fi. De fapt cel mai rău ceai pe care l-am băut vreodată. După ce fierbi timp de 10-15 minute o linguriţă de licheni d-ăştia cu o cană de apă, rezultă un lichid care poate fi numit lejer: rău distilat. Nu e scârbos sau greţos. Dimpotrivă, cică e antivomitiv consumat rece. E răul absolut, răul pur, răul sigur. E ca piticul din Twin Peaks, ca femeia din Antichrist, ca El Indio. Însa mă simt bine datorită lui (poate ar trebui scris totuşi “din cauza”). Sau sunt doar masochist.
Sportul ăsta extrem costă 4,05 ron 50g.

15 comentarii:

  1. du-te, ma, ca tu ti-ai pus bere in ceasca aia si te lauzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot de cancer la ficat o sa mori baaa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ostape,d ata viitoare cand vii pe la mine, iti fac si tie.

    anonime, doamne-ajuta-ti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, deci ramin la unicum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pardon, acuma am vazut pe eticheta. Esti gravida dupa anestezie.

    RăspundețiȘtergere
  6. cu asta ma ademeneai? manca-tz-ash. sa dau lagavulinu pe licheni?

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) imi aduce aminte de "moartea durerii" pe care trebuia sa o inghita tom sawyer :))

    RăspundețiȘtergere
  8. tom s., ce amintiri faine bag pula!

    RăspundețiȘtergere
  9. cunoaştem. toată compasiunea mea e a ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. servus...
    fain... adica te inteleg perfect si iti recomand cu toata caldura sa te indulcesti dupa o gura de licheni cu una cu rostopasca (e la aceeasi cutie, cu aceleasi recomandari, asa ca o vei gasi usor). :) O sa incerc si eu iasca asta, pardon lichenii! ;)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere