vineri, 20 august 2010

Senin de august


...După care să-i iau pe toţi ciudaţii, interesanţii de carton, hipsterii, filosofii de cafenea, munţomanii roacheri, folkiştii retarzi cu lacrimi pictate, electronificaţii spălaţi la creier de dnb, pe ăia de la Casa Tranzit, Fabrica de Pensule şi alte spelunci pseudoculturale de genul asta şi să-i îngrop până la gât în pământ. Care cu bărbiţă, care cu pălăriuţă, care cu fular, care cu eşarfă, care cu cercei, zgărzi, sârme-n urechi, ochelari ... Buruieni colorate.

Şi să vin c-o coasă bine ascuţită şi să le tai capetele pline de beşini. Să curgă râuri de cultură roşie-n lume. Apoi să fac baie în râurile astea, să mă piş şi să mă cac în ele...

Frumoasă dimineaţă însorită!

25 de comentarii:

  1. Ase' sa te ajute mintea si puterile tale magice dom' Petrov ...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa de dimineata te-a apucat chefu' de coasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba, filip, acu e vremea de coasa pana nu arde soarele.

    kiwi =))

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci da-i repede ca-i 12 imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Petrov : deci tu acolo unde faci baie te si pisi te si caci... e la bucatarie, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. kaos, nu prea te ajuta logica. mai ia o banana.

    RăspundețiȘtergere
  7. ai uitat sa zici de boemi! toti sunt boemi in mortii mamei lor de bulangii !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. s-a distribuit deja rolu-omul cu coasa e boc. emil boc.

    RăspundețiȘtergere
  9. si tu esti boem manca-mi-ai pula.

    RăspundețiȘtergere
  10. Kaos Moon pentru tine ar trebui sa se inventeze meseria de "slobozitor de cacat pe bloguri". Ai face cariera. Succes. Cum pula mea ajungi ma pe blogurile care imi plac?
    desiratule

    RăspundețiȘtergere
  11. bai, unde-i milf? ca m-a apucat un dor de-mi vine sa zbier!

    RăspundețiȘtergere
  12. ba, sper ca e chestiune de 2-3 zile pana apare.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Petrov : da ma, sunt boem munca-mi-ai pula
    @Politia : tu o sa-mi sugi pula intr-o zi... pana o sa ma desiri
    @Petrov : da ma, ne iubim, chit ca e mai proasta decat mine

    RăspundețiȘtergere
  14. ba ce-ai scris suna aproape ca "munca mea-i pula" ceea ce nu-i departe de adevar, nu?

    tu crezi ca poza aia de pe tb e chiar politia presei, kaos?

    RăspundețiȘtergere
  15. nu cred - cred ca e o grasa mica, cu parul cretz, care poarta fuste lungi, cosuri pe fatza si o traista din aia hippie... scrie din frustrare, ca noi toti... daca o sa-mi ceara sa-i dau o muie, o sa mi se faca mila... c-asai romanu'

    PS : munca mea-i pula, munca ta-i gura... hi hi

    RăspundețiȘtergere
  16. da, numa ca nu lucram in acelasi loc.

    RăspundețiȘtergere
  17. ba nu vii si-n bucuresti cu coasa aia? sunt cateva locuri, ar fi ceva de treaba... suport io cheltuielile de deplasare.

    RăspundețiȘtergere
  18. ba, te asigur io ca e foarte mult de lucru aici in hipsterland.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate