vineri, 24 septembrie 2010

Aceşti unguri inocenţi şi discriminaţi


Au apărut nişte stickere mici cu Budapest prin frumosul nostru oraş. Bineînţeles că le-am rupt pe toate pe care le-am văzut. Le-am mototolit bine şi le-am aruncat la gunoi unde le e locul. Mânca-mi-aţi voi pula de agitatori unguri! Vă mai miraţi că atâta lume vrea să vă fută nişte genunchi în mustăţile alea de grofi jegoşi?

31 de comentarii:

  1. Că sunt nişte retardaţi respectivii, iar că noi(prin statul care ne reprezintă) ne aplecăm şi mai abitir când vedem că ne sodomizează (vezi sărbătorirea cu fast a lu' nea' Horthy şi lipsa de reacţie a autorităţilor române) nu mă mai surprinde, dar nici nu încetează să mă scârbească.

    Am şi eu o întrebare de bucureştean nedumerit: ce speră decerebraţii respectivi să obţină prin acţiunile astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce spera, dar iti spun io ce-o sa reuseasca. ii starnesc pe romani sa-i futa-n gura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apoi daca de la niste stickere cu budapesta va maniati ase' ce dumniezo zace in tartacutzele voastre? Mno cine plm is agitatorii? Daca e s-o iei dupa d'astea de ce plm nu arunci in aer toate mc'donaldsurile americane, si cam toate brandurile care tin de alte natii? Sorry man da e cam lame faza. Adica daca ai vedea un sticker cu praga cum ai reactiona? ... Si inca ceva, fara d'astia ca tine, agitatorii unguri nu ar avea nicio sansa.. asa ca tocmai le-ai facut un favor cu postu' tau. Cred ca o sa te invite la o bere cat de curand, pentru reclama gratis!

    RăspundețiȘtergere
  4. bai, rasta, cand exista o anumita sensibilitate a relatiei unguri -romani e clar ca nu tre sa pui paie pe foc cu stickere cu budapesta. in afara de cazul in care esti ori rau intentionat, ori ai un grad de retard sever. de ce nu pui tu stickere cu praga? sau altcineva?

    da, sper ca le-am facut un favor, s-o ia in gura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Petrov,reu ember este matale!
    Hi să merem şi noi pîn' la Szeged şi să punem stickere cu Bucureştiul. Să vezi ce-i mai umflă rîsu'!
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  6. ba, io nu mai am toleranta fata de jeguri, indiferent de ce natie ar fi. un cititor obisnuit al blogului stie ca m-am pisat pe jeguri indiferent de etnie. dar vad ca e regula in tara asta, ungurii trebe tratati cu manusi de catifea timp in care eu is injurat de dumnezo si invitat sa ies afara din bulgakov, de catre anumite maimute cu mustata.

    m-am saturat in plm, incep sa-i inteleg pe aia de la noua dreapta. is foarte tolerant, da nu ma calca pe coada daca io te las sa traiesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am umblat destul prin lumea asta şi pe cuvânt că nu am văzut în niciun oraş de pe unde am fost vreun abţibild/panou publicitar/afiş făcând reclamă unui oraş (inclusiv Budapesta). Şi, domnu' Rasta, de când e Budapesta mare obiectiv turistic? Şi cum de începe campania publicitară exact din Cluj? De ce nu am văzut d-astea în Viena, Londra, Paris?

    Ah! Acum mi-am dat seama.. se duc cu reclama acolo unde e vad. Românica o duce aşa de bine că tot românul/ungurul din România se scaldă-n bani acum şi nu ştie cum să-i cheltuiască mai repede. M-am edificat. Ce diversionişti, dom'le? Sunt doar nişte genii într-ale marketingului. Spre Budapesta, băieţi!

    RăspundețiȘtergere
  8. De-ai şti matale nene Petrov cum m-am simţit io in Budapesta, în gara Keleti, noaptea la ora două, dat afară de poliţie, pe motiv că n-am voie să stau pe peron, io pierzînd o legătură spre ţară pentru 5 minute... Am avut noroc că nu m-au arestat, că le-am citat din folclorul ardelenesc despre mămici. Am luat un taxi pîna la Arad,unde m-am suit fix în trenul pe care îl pierdusem...
    Nici io nu-i sufăr! Poţi să te convingi din nişte posturi de-ale mele.Am gătat facultatea în Cluj (de acolo mi se trage porecla). Am şi lucrat acolo vreo cîţiva ani şi am şi fost însurat (vreo 7 luni) cu o juma' de unguroaică! Cunosc marfa!
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  9. aici tre sa ma delimitez, io nu sufar scursurile de orice natie, n-am nimic cu ungurii in special, numa cu aia care nu-si vad de pula lor. si-s cam multi deja-n cluj pentru gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi io am o grămadă de prieteni unguri, care-s chiar cumsecade!
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba! Din punctu mio de vedere (umil de altfel) noua drapta maghiara n-are decat sa se duca in ungaria sa faca pula mare. Si la o adica hai sa lipim stickere cu Bucuresti in Szeged. Io ma bag!
    Sincer dom' Petrov, tot respectu' da nu ma mira ca te-o dat afar din Bulgakov. Daca bine tin minte or avut ceva treaba cu tine si cat ai fost in atelier, dar am contribuit la dezamorsarea situatiei, cunoscand chelnerii de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  12. bai in bulgakov stateam cu niste prieteni unguri care aveau prieteni unguri foarte prosti si beti cu care n-am vorbit absolut nimica, insa cand le-a ajuns spuma urii in gura nu s-au mai putut controla. nu, nu m-au dat afara. nu m-a dat nimeni afara din vreun bar in viata mea. si din atelier nu m-ai salvat tu in plm, esti amuzant =)) =))

    mai eram cu alti romani, chiar fete. dar taranu prost e tot taran prost, si sovin.

    RăspundețiȘtergere
  13. si n-o mai lua asa personal in plm, ca e evident din post ca nu e vorba de tine sau cei asemeni tie. alte precizari nu mai fac, ca m-am plictisit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo! Sa ne dea Transilvania de N inapoi! Mama lor de bozgori.
    Unguroaicele blonde si care nu fac politica sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  15. http://ro.wikipedia.org/wiki/Masacre_%C3%AEn_Transilvania_de_Nord,_1940-1944

    cica ne-au civilizat:
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Austro-Ungaria
    Rebreanu, Z Stancu.

    RăspundețiȘtergere
  16. lola pulii mele, ai inteles la fel de bine ca rasta in plm. n-am cu cine sa-mi bag pl.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce franţu' meu îi Bulgakov. Că io n-am auzit de vreun asemenea aşezămînt de cultură în Cluj. Cel puţin nu pe vremea mea.
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  18. un bar cu terasa. si patron ungur, unde, evident, se aduna unguri multi. care beau ciuc.

    RăspundețiȘtergere
  19. La halbă şi mie-mi place ciuc. La doză sau la sticlă ursus. Roşu.
    Şi pe unde vine barul ăla? Să-l vizitez şi io, că vreu să viu pîn' la Cluj luna viitoare, să "cetesc" cu nişte pretini.
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  20. inocentiu autonomescu24 septembrie 2010, 20:29

    N´ai cu CE ba, nu cu cine!
    (g)

    RăspundețiȘtergere
  21. ba pula, mai bine unguri decat tigani.

    RăspundețiȘtergere
  22. plm, nu ştiu unde-i ema. Sună cunoscut, da'...
    Zi-mi o zonă, cartier... .Io m-am făcut veacu' prin Grigorescu şi Mănăştur. Normal că centrul nu mi-e străin! 5 ani am tras pe Bariţiu 26-28. După aia am lucrat la telefoane, peste drum de Casa Modei. Haşdeul şi Observatorul... Şi prin Măraşti am bîntuit...
    Ajută şi tu un injiner bătrîn, cu probleme de orientare!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ah, imi creste sufletul de Anonima... Cum nu ai cu cine sa iti bagi pl...prietenii nu contribuie? poi daca e vb de unguri ma bag si eu... numai ca eu nu am ce sa imi bag decat pumnu... M-as simtii onorata sa il simt lipit de moaca vreunuia :D

    RăspundețiȘtergere
  24. mă tu ai ceva cu ungurii.. :D Lasă-i boalii' că oricum ie proşti.

    RăspundețiȘtergere
  25. aha. frustrat de cluj.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ocupaţi gările, ocupaţi gările !

    RăspundețiȘtergere
  27. au aparut prin bucurestiul nostru frumos niste retardati care rup stickere si se cred Rambo... ei apartin unui popor mult mai mare (poprul cretinilor ardeleni) care detine un portofoliu insemnat de inamici (unguri)... se fugaresc pe unde apuca, apoi se intalnesc la bere si povestesc
    i love moldova

    RăspundețiȘtergere
  28. parca esti o basina de epigramist senil.

    RăspundețiȘtergere
  29. Dati-le, ba, la moaca! Da-i in cacat de unguri increzuti si prostalai. Aici in Sud nu avem asa specimene ca le-am fi rupt coloana vertebrala daca ne-ar fi calcat pe coada.

    RăspundețiȘtergere
  30. @ Kaos Moon: Mah cat tupeu... buna comparatia cu Rambo totusi :)) cred ca de erai in fata mea si spuneai asta primeai sub nari descrierea analitica a unei reactii fizice a distinsului. Ma bucur ca am asa inamici basinosi, nu au nici macar istorie :)) Anonima din nou

    RăspundețiȘtergere