vineri, 3 septembrie 2010

Acoperă-mi nervii cu ceva!


Câinele alb de la benzinărie. De nenumărate ori a vrut să mă muşte. Trec pe lângă el cu mare atenţie şi cu sprayul paralizant în buzunar. A făcut şi el săracu un lucru bun. Venea un biciclist handicapat cu superviteză pe drum. A ieşit câinele tacticos la trotuar şi i-a emis un ham sec. S-a căcat ăla pe el şi a futut o trântă de abia s-a adunat de pe jos. Norocul lui c-a avut cască.

Un Logan avea ştergătoarele ridicate. Mi-am scos agenda şi-am scris un bilet pe care l-am pus pe parbriz: “data viitoare îţi sparg roţile!”. Poate iese vreo bătaie, ceva.

Trebuia să iau bani.

19 comentarii:

  1. Da! Handicapatu' ăla nu ştie că la benzinării este invariabil câte o haită de câini d'ăştia fără stăpân (oficial, că neoficial ştim cine-i creşte, sta-le-ar motorina-n gât)? Ce căuta pe acolo?
    Şi cu bicicleta!?! Câinii aştia-s deştepţi, bre, ştiu cine le furnizează Chappiu' şi evident şi cine-i duşmanul. Crezi că pot sta aşa cuminţi pe al lor posterior când văd câte un vehicol ecologic trecându-le chiar prin bătătură? Păi, nu tu benzină super plus, nu tu benzină cu plumb, nici măcar o motorină acolo?! Dă-o dracu'!
    "HAM!"

    RăspundețiȘtergere
  2. cainele ala e foarte rau, crede-ma =)) si e numai unul, nu admite concurenti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu încercam să sugerez altceva. Haita, în cazul de faţă, este compusă dintr-un singur membru - EL (cu puricii lui). Alpha-dog, ca preşedintele!

    RăspundețiȘtergere
  4. vlade tu lucrezi la antena 3 sau ce plm? m-am uitat pe blogu tau. apropo de basescu...

    RăspundețiȘtergere
  5. ai incercat sa-i dai sa manance?
    cainii sunt fraieri rau la fazele cu mancarea =))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu, n-am incercat, nu-s un bun crestin.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da' ai incercat sa nu mai uiti sa'ti iei bautura sau tigari?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vlad (S7EWIE): sa-ti fie rusine Dinu Patriciu!

    RăspundețiȘtergere
  9. daca nu erai un bun crestin, strecurai in bucata de carne ceva verde si ceva paris...
    :-"

    RăspundețiȘtergere
  10. nu-s un bun crestin, dar iubesc animalele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tavaraş Petrov, permiteţi să raportez. Nu lucrez la niciun mogul rău şi, evident, nici pentru vreunul bun. Mă zgândăre doar problemele ţărişoarei (fictive, evident) şi d'aia mă mănâncă limba. Nu am avut intenţia să transform subiectul într-unul politic, dar la băse mi-a zburat gândul când ai zis "nu admite concurenţi". (fiecare cu obsesiile lui, nu?)

    Iertată fie-mi abaterea de la subiect!
    PS: Te întreb ceva diseară, dar la mine pe blog că nu vreau să păcătuiesc aici din nou.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ipo Ţi-aş explica eu că n-am niciun pixel albastru, dar chiar nu mi-am pus în gând să-l enervez pe tov. Petrov. Blogul omului, regulile omului. Fără politichie zice? Atunci, fără!

    RăspundețiȘtergere
  13. vlad, n-am dat cu bata, vedem si diseara. e permisa politica, n-am nici o treaba.

    RăspundețiȘtergere
  14. That is so cute :) Nicio pula in post! Bravo Petrov
    :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce inseamna biciclist handicapat cu super viteza?
    De ce era handicapat?

    RăspundețiȘtergere
  16. avea un ochi maro si unu albastru, supermario.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate