marți, 7 septembrie 2010

Black holes and revelations


Aseară am ascultat Un alt început de la Compact. Iubirea asta pierdută care nu se mai întoarce, iubirea ratată, uneori imposibilă (In The Mood For Love, Love Story...), a devenit un fel de mit al modernităţii, un mit urban prin care se realizează, mai mult inconştient, arhetipal, explicarea lipsei de sens a vieţii pentru gloată. Mutatis mutandis, un fel de Biblie povestită copiilor. Se pare că prostia asta cu iubirea reuşeşte mai bine ce şi-a propus religia, spălarea creierului în vederea morţii.

17 comentarii:

  1. Cind v-am citit postarea tocmai ascultam asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=kXqAcmDtEXc

    De acord cu "prostia asta cu iubirea reuşeşte mai bine ce şi-a propus religia" dar parca totusi muzica de mai sus ar fi altceva ...

    Semnat: un "glotas" ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, nu e altceva, e tragere de timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dom'le, ce coincidenţă. Şi eu ascultam asta: Carlin [primele 3 min]
    ... şi asta: Hicks [4 min]
    Asta-i clar mâna lui Dumnezeu!

    Vorbind mai serios un pic, Bill Hicks foloseste cuvântul ăsta, iubire, cu un alt sens decât cel bagatelizat, rostit de orice piţi umedă la vederea unui Cayenne: Life is a ride [3 min]

    RăspundețiȘtergere
  4. Petrov ,ai avut bafta! Eu l-am ascultat pe Basescu vorbind in engleza!

    RăspundețiȘtergere
  5. E toamna, e seara, e Compact...se explica. Se leaga. Totul se leaga, in (se poate injura la comment? nu mai retin)
    Altfel spus : da!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...iar io ascultam Starlight de pe Black Holes and Revelations... Da' ma rog, io mereu ascult Starlight de pe Black Holes and Revelations...

    RăspundețiȘtergere
  7. ... io ascult radio de la imbecilul care imi este coleg de birou, deci nu simt nimic....

    RăspundețiȘtergere
  8. ... ba da, simt ceva! i-as crapa capul... :-j

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu zic ca e mai nasol sa il asculti pe basescu vorbind in engleza. sau pe iliescu?!

    RăspundețiȘtergere
  10. corect. e mult mai relaxant sa-l asculti pe crin in franceza.

    RăspundețiȘtergere
  11. E toamna, e seara, e Compact, deci e Dire Straits, ca sa fim onesti cu mai toata lumea si cu noi insine - ca astia-s precedesorii reali ai ceea ce inseamna ciordeala suptila intru muzica romaneasca :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ petrov
    http://www.mediafax.ro/life-inedit/moise-era-sub-efectul-halucinogenelor-cand-a-prezentat-cele-10-porunci-2433600

    uite ma, ce trebuia sa bei, de fapt. ceai de salcam. ahahahah.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bai, voi ma luati toti in balon dar eu chiar muzica aia o ascultam cind am citit textul de mai sus si tocmai de aia n-am rezistat sa nu comentez, mi s-a parut prea mare coincidenta :-(

    @Vlad: sincer ingrijorat pt tine ca ti-a trebuit intre 3 si 7 minute sa citesti postarea asta scurta ;-)

    @Toti: In afara dozei (de altfel sanatoasa) de cinism pe care o afisati ce altceva (prieteni, copii, persoane iubite, credinte, etc) va face zi de zi sa va sculati din pat si sa continuati sa "functionati" ?!

    PS: pt eventualii militieni ai gramaticii: SLA-BI-TI-MA!

    RăspundețiȘtergere
  14. femme, o sa incerc scoarta de aia sa-mi bag pula.

    @_v-A/l_i - io cu milf ne sculam din instinct.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dom' __Vali, eu transcend dimensiunea timpului prin IUBIRE şi RELIGIE :)

    Şi vezi că se scrie "slăbiţim-ă". Mi-a zis mie unu' care a trecut Bac-ul anul ăsta. Hai că nu ai greşit aşa rău. Mai grav ar fi fost să uiţi regula de aur: orice cuvând terminat în "ţi" TREBUIE să aibă o cratimă (mai ales imperativele). Ex:
    1) Termina-ţi! Ce mama dracu'!?
    2) Lua-ţi de la tata!

    PS: Uite că am comis-o şi eu.. nu am scris "ui-ţi". Moa! Să vezi ce-mi face copilu' minune acum!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bai Petrov, ai auzit ca amicul tau Tileanu a ajuns pe montblanc ?

    Asta parca plangea pe forumuri ca vrea sa dea limbi in cur, si acum ia uite-l...limbean muntoman.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate