sâmbătă, 18 septembrie 2010

Interferenţe


A început timid. Mai întâi, în timp ce mergeam scriind un mesaj pe mobil fără a mă uita în lături, o pizdă mi-a vârât sub nas un fluturaş, ceva promoţia pizdii :

- Poftiţi!
- Tu nu vezi că scriu un mesaj, în pula mea ! Să-mi bag pula !

Mi-am continuat drumul fără să mă uit la ea măcar.

Apoi am citit în câteva locuri, pe câteva bănci, din H. von Kleist, care nu scrie el rău deloc, deşi viaţa lui e mult mai interesantă decât opera. Ultimul loc în care m-am oprit a fost pe banca de la monumentul cu clopotul, la intrarea pe Eroilor. De aici m-a alungat ploaia ulterior către casă, dar înainte m-a scos din sărite încă un cretin.

Citeam, când m-a abordat :

- Sunteţi pentru discuţii?

Am ridicat mirat privirea de pe carte şi am văzut un cocalar cu pantofi negri de Muc cel Mic, blugi cu pete albe oribili, geacă de vinilin neagră şi frizură de ţăran zâmbindu-mi răbdător. Era însoţit de-o pizdă care zâmbea încurcată. Am zis:

- Nu.
- Că eu trebuia să mă întâlnesc cu cineva aici…
- Nu-s pentru discuţii!
- Da’ sunteţi din Cluj?
- Nu-s pentru discuţii!!

Începusem să ridic tonul, dar idiotul, care probabil nu citise în viaţa lui o carte, nu pricepea că mă deranjează.

- Chiar dacă nu sunteţi, era vorba de-o oportunitate financiară, mă gândeam că poate cu criza asta …

Tu-ţi criza mă-tii!

- Bă, în pula mea, mă, mă vezi că-s c-o carte în mână, adică citesc, de câte ori tre să-ţi spun, în pula mea, că nu-s pentru discuţii?!!!
- Bine, bine…

Se retrage mai încolo pe bancă cu pizda după el. După câteva telefoane date, din care rezulta clar că ala care era pentru « discuţii » îşi băgase pula în el, cu pretextul că trebuie să facă duş şi să mănânce, o pune pe tipă să sune şi ea. În cele din urmă am înteles că era vorba de o poliţă de asigurare. Pizda se bucura de acelaşi succes telefonic când el a întrerupt-o brusc :

- Şi spune-i că io câştig oricum destul, că-s coregraf!

“Îţi dai seama!”, m-am gândit.


11 comentarii:

  1. Uite ma cum da romanu cu piciorul la oportunitatea de a-si asigura ziua de maine.

    RăspundețiȘtergere
  2. domnu petrov, sunteti pentru discutii saptamana viitoare in l'atelier? ii ceva despre berea ca aliment diuretic si rolul ei in buna functionare a rinichiului.
    blugii era bob de orez cum se mai zice?

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt pentru discutii, iti dai seama. nu ma, erau de-aia, de parca aruncase femeia de servici cu clor pa ei. nush daca-s aia bob de orez.

    RăspundețiȘtergere
  4. coregraf ii de-ala care masoara ouale balerinilor cu cerculetul de metal. la care ii intra oul prin cerculet ii respins.

    RăspundețiȘtergere
  5. ouale alea se cheama bob de orez atunci? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Să-mi bag pula, spunea coregraf, de parcă ar fi Agent FBI. Mai bine spuneam vidanjor ...şi aşa ambele sunt meserii de căcat, dar ca vidanjor ai măcar demnitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropo de coregrafie: acum doua zile stateam si noi la semafor in masina cu geamul deschis si langa noi se opreste un mercedes cu un tigan gras, impodobit cu aur. Langa el in dreapta, copilu` vopsit pe fata cu linii, buline. Manelele erau date la maxim, copilu dansa cu figurile alea maneliste cu mainile, iar pe fata lui taica-so se citea mandria..

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum mah "pantofi negri de Muc cel Mic"?! Ma sparg de ras! :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  9. da ma, de aia ascutiti si cu varf aproape intors din ascutenie.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate