joi, 30 septembrie 2010

Pericolul invizibil


Am o cumplită frică de boli. Şi asta pentru că ştiu că stau prost cu instinctul de supravieţuire. Sunt consumatorul perfect de panică medicală. Eu nu mănânc dimineaţa, ca orice ecodivă, cereale şi fructe cu vitamina C. Eu sunt diva neagră, care se hrăneşte cu fobii şi cafea.

Dacă m-ar fi pictat vreun renascentist, aţi fi admirat la Luvru un tablou cu mine înveşmântată în antibiotice, blistere în păr, dănţuind lângă o fântână de sirop de tuse.

Nu-s dintre fericiţii care cred în medicina alternaivă. Urăsc ceaiurile şi homeopatia. I-aş închide la nebuni pe bioenergeticieni. Aura nu-i decât un nume urât de fată proastă cu părinţi ţărani. Brăţările alea stupide din nu ştiu ce metal vindecă la fel de mult cum te protejează de rele celelalte brăţări stupide cu abţibilduri cu nu ştiu ce îngeri. Pietrele cu proprietăţi curative sunt doar nişte minciuni decorative. Apa termală e ok, dar numai în cosmetice.


Cred în West Nile. Cred în gripă, indiferent ce nume de animal din zodiacul chinezesc ar avea. Cred în puterea mea invincibilă de a capta orice virus şi de a-l dezvolta. Mi-am format-o în ani de tutun, cofeina şi energizante (simple sau diluate cu alcool). Cred în conspiraţii farmaceutice şi-n tocilari malefici de laborator. Cred că moldovenii de peste Prut sunt nişte roboţi infestaţi, trimişi la facultăţile noastre să ne distrugă tineretul. Cred că fabricile de bere sunt amplasate lângă cimitire şi folosesc apă contaminată pentru a infecta populaţia. Eu nu beau bere.

Închei c-o veste bună şi una proastă. Vestea bună e ca a venit toamna - scăpăm de ţânţari. Vestea proastă e că a venit toamna - încep virozele.

12 comentarii:

  1. Brrrr ... poi antioxidantii din cofeina tin cu tine, si dupa cum se stie, tutunul tye ajuta sa te pastrezi (un fel de conservant), in acelasi timp scapandu-te de molii.
    Virozele sunt insa fun' alt gust are cafeaua, tigara, si dezvolta industria de papetarie... se vind frate batistele de hartie ca painea calda.

    Look on the bright side ;)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil, nici o injuratura in articol. Se intampla ceva? Eu cred ca pe langa fobiile astea mai trebuie sa pui ca sunt multi microbi pe barele din autobuz si pe diferite manere. Umbla cu servetele cu spirt dupa tine. Si tre sa ai grija sa te feresti de mediile sterile, prea curate. Mai incearca si sa treci peste boli fara pastile. daca mori inseamna ca am gresit eu. My bad.

    RăspundețiȘtergere
  3. @manuel : Sunt cateva injuraturi : bioenergeticieni, homeopatie, tineretul...

    RăspundețiȘtergere
  4. manuel, da ce-au injuraturile, is rele?

    RăspundețiȘtergere
  5. Incredibil erai tu, Rasta =))

    Manuel, nush cum pula mea am reusit sa le evit. injuraturile, zic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Injura acum cat mai poti. Daca vin virozele e mai nasol.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-i problema, sunt obisnuita sa injur si cu o capacitate pulmonara redusa.

    RăspundețiȘtergere
  8. am citit ce-a scris manuel si era sa vomit in plm. opriti-i pe retarzii astia pt numele lu dzeu

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnu' Cemah, va rog frumos. Nu trebuie sa fiti atat de obfuscat, mai ales ca traim vremuri complicate. Faptul ca dumneavoastra scrieti "Dumnezeu" cu "d" ma face sa gandesc (si da, eu gandesc, spre deosebire de Maria dvs.) ca sunteti retardul de care se facea referire in ilustrul mesaj de mai sus. Vreau sa mentionez de asemenea ca va persiflez in mod exhaustiv (utilizati va rog Dex pentru mai multe referinte). @MILF cred ca esti geniala, si cand injuri si cand nu injuri. IMHO.

    RăspundețiȘtergere
  10. ai telent, milf. de cutremur ai uitat sa scrii, si de alea ne e frica.

    RăspundețiȘtergere
  11. "va persiflez in mod exhaustiv" =)) excelent, manuela, da' sunt sigur ca poti si mai mult de-atat

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate