luni, 20 septembrie 2010

Ruda


Când sună la uşă ai deja tensiunea 180 cu 90 şi nici un diuretic la îndemână. O saluţi pătimaş cu tradiţionalul "Du-te-n pizda mă-tii". Îţi răspunde în silă cu un "Marş, fă, în morţii mă-tii".
- Săru' mâna.
- Să trăieşti.

Discuţiile au loc pe un fond tensionat: "Scârbă, acuma nu mă mai cunoşti, ha?", "Senilo, ţi-am dat telefoane, io ţi-am dat, că pentru tine şi gratis e prea scump!", "Arăţi ca o curvă cu ţâţele-alea p-afară. Ori aşteptai să sune altcineva la uşă?!", "Să mori tu, babette, da' tu ce-ai păţit la păr? N-a mai avut noră-ta tampoane?".
- Ai fost şi tu ocupată, n-ai mai avut timp să treci pe la noi.
- Da, ştiţi cum e. Dar v-am mai sunat, nu?
- Mamă, da' nu ţi-e răcoare aşa golaşă?
-Ei, staţi liniştită. Dumneavoastră, în schimb, arătaţi excelent roşcată.

O trânteşti pe-un scaun în bucătărie. "Am gătit special pentru tine, să nu te-apuci să bârfeşti că nu ţi-am dat nimic".
- Nu vă e foame? Haideţi să mâncaţi ceva.
Iei o farfurie şi începi să pui. Înjuri fiecare spaghetă care va ajunge în gura ei. Îi calculezi astfel, după cantitatea de paste făinoase, o porţie generoasă de căcat, sloboz, pişat şi cur. Îţi pune piedică tocmai când să o serveşti. În ultima clipă te redresezi şi reuşeşti să i-o torni în poală, aşa cum trebuia.
- Sper să vă placă. Atenţie cu piciorul, că era să dau pe dumneavoastră.
Te priveşte cu ură şi numa' de-a dracu nu se-atinge de mâncare. "Cu cine semeni aşa nenorocită? Special nu-mi dai să manânc ca la oameni!".
- Dar ce s-a-ntâmplat, nu vă plac?
- Nu ştiu, n-am gustat încă. Ai uitat să pui pâinea.

Aprinzi o ţigară, ştii că nu suportă. Închizi geamul. Fumezi cu poftă. Rânjeşte malefic, îşi scoate clama din păr şi-o pune pe masa din bucătărie. Ştie că urăşti asta.
- Închid geamul să ştiţi. Aveaţi dreptate, mi-e cam răcoare.
- Nu-i nimic, draga. Ia uite şi tu, de când m-am vopsit nu-mi mai stă părul deloc.

E vremea să plece. Are microbuz în 3 ore. O să stea ca proasta 2 ore jumate singură-n autogară şi-o să se gândească la spaghetele alea.
- Plec, că vreau să mă mai întâlnesc cu cineva până la microbuz...

22 de comentarii:

  1. s-a facut asta, vedeti truth in advertising pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mai am vreo 10 clipuri, si-am vazut tot youtube, creca asta mi-a scapat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ati ajuns sa traduceti glume din south park in plm, parca sunteti piticigratis

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ma, io nu fac glume autentice ca tine =))

    RăspundețiȘtergere
  5. elfriede jelinek mai face glume din astea. da' na' o ajuta limba, foloseste mai putine cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) gugaleste-o si tu 'n plm. mai ales prin 2004 cind s-a intilnit cu nobel.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma interesează polonezii sau ce plm e, exceptie gombrowicz.

    RăspundețiȘtergere
  8. normal. daca trec de cosmos...:)
    cum ma tine minte site-ul asta? .. in caz ca as mai spune tampenii si sunt beat?

    RăspundețiȘtergere
  9. adica sa nu fie nevoie ca atunci cind vreau sa postez, sa nu mai trebuiasca sa dau click la selectati profilul ca sa completez (la varianta nume/adresa url) de fiecare data nume si adresa url.
    sa ma tina minte situl (dupa IP), nu sa ii spun eu de fiecare data cine sunt.

    da, nu vreau sa imi mai fac un profil si in wordpress.

    RăspundețiȘtergere
  10. pe mine ma tine minte bloggeru, dar asta presupune sa fii logat cu contu de gmail in prealabil.

    RăspundețiȘtergere
  11. m-a pus sa-mi fac si blog.
    sa vedem acun.

    RăspundețiȘtergere
  12. ba, pula´i austriaca, da tot nu schimba nimic, geniala ramine. pfffff atoatecunoscatoru´pulii

    RăspundețiȘtergere
  13. vezi ca se ia de la miuzet. atotatarnator sau ce plm esti de limba germana.

    RăspundețiȘtergere
  14. am opservat ma ca´i contagioasa ereditar.
    iarta´ma, bai tristule, da´am descoperit un filon de relaxare pe care vreau sa´l exploatez.

    RăspundețiȘtergere
  15. bine, hai ca am treaba, aufwiereswarbengloren.

    RăspundețiȘtergere
  16. da ba, spor.
    hai pa, pa!(asa zic si tristii aia din viena)

    RăspundețiȘtergere