miercuri, 29 septembrie 2010

Vă plac albinoşii?


În lumea animalelor albinoşii sunt interesanţi, pot fi chiar drăguţi. Albinoşii oameni însă sunt cel mult insipizi, ca să nu zic incolori, dacă nu-s chiar dezgustători unii dintre ei. De alfel, cui îi plac handicapaţii? Să nu ne prefacem! De obicei ne facem că nu-i vedem sau ne prefacem că nu-s handicapaţi. Handicapaţilor, vă vedem! Şi nu ne combinăm cu voi decât dacă suntem tot handicapaţi, fizic sau emoţional. Sau perverşi.

Revenind la albinoşi. Am văzut un albinos în parc cu prietena lui, o urâţică bineînteles, care n-a putut găsi pula în altă parte. Mă şi imaginam în locul ei lingând o bucată de BCA.

Femei albinoase n-am prea văzut, dar s-ar putea să nu fie aşa dezgustătoare. Am impresia că există mai mulţi albinoşi bărbaţi. Pula mea, văd acuma pe net că există site-uri de întâlniri cu albinoşi. Excelent!

Oare ce culoare are capul pulii sau pizda la albinoşi?

16 comentarii:

  1. imi plac albinosii, da' nu-mi plac prostii... nicio aluzie Petrov (e de-a dreptul)

    RăspundețiȘtergere
  2. de aici si conflictul tau interior, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un vecin albinos. M-a salutat intr-o zi, zimbindu-mi cu toti dintii "sa traiesti, vecine!" si taind aerul cu o karata, in semn de salut. Am ramas pret de citeva secunde cu gura intredeschisa, apoi i-am zimbit, raspunzindu-i astfel la salut, gindindu-ma in acelasi timp "ce plm o mai vrea si asta, a cistigat la loto de e asa fericit, a dat la buci?". N-am spus nimic, ca nu stiam daca e tinar sau batrin. Zilele trecute era la gratar in fata blocului. Cirnatii pe jar, Salam din masina. I-am spus altui vecin, cu care beam un vin pe balcon: "ai mai pomenit, ma, cioara alba?"

    RăspundețiȘtergere
  4. pielea e neagra, la ursii polari. recunosc am exagerat putin.

    RăspundețiȘtergere
  5. ha ha ha ha :))

    cine suporta albinosiii? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine naiba ma pune sa mananc macaroane cu branza si sa citesc postu asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sergiu, citeste postul meu "Motivationala" atunci :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mita, spune-i albinosului tau sa se duca in Tanzania.

    RăspundețiȘtergere
  9. albinismul e o mutatie genetica, wiseass, nu un handicap!:)
    NRG

    RăspundețiȘtergere
  10. nici femelele albinoase nu-s incantatoare. :|

    RăspundețiȘtergere
  11. "Şi nu ne combinăm cu voi decât dacă suntem tot handicapaţi, fizic sau emoţional."

    Confirm, am remarcat ca nevasta vecinului meu albinos e nevazatoare.

    RăspundețiȘtergere