joi, 14 octombrie 2010

Blazonul personal


Am participat la o prezentare la universitate, un fel de seminar. Beşini corporatiste ieftine. Pişaturi motivaţionale, afaceri, sclavagism, entuziasm artificial, supoşenie, slugărnicie capitalistă scârboasă. Unul din speakeri ne-a dat o foaie de hârtie să completăm nişte câmpuri. “Aşa facem noi pentru icebreaking, hihi!” a zis el. “Fută-vă Dumniezo!”, am zis io în gândul meu. Urăsc indivizii ăştia din tot sufletul, nefutuţii ăştia profi.

Mai jos aveţi foaia de hârtie primită de la el, precum şi ce m-am gândit io să completez pe ea. Desigur, n-am predat-o. Nu-mi permitea statutul. N-am stat mult, că, dacă mai stăteam îmi creşteau ochelari, vorba lu Mo.





În caz că blogger face figuri, redau aci conţinutul hârtiei:



Blazonul personal

(numele şi prenumele)



Realizări Obiective

(cu ce mă mândresc până acum) (unde vreau să ajung peste 5, 10, 50 de ani)



Hobby-uri (lucruri pe care îmi place să le fac)



3 calităţi 3 defecte



14 comentarii:

  1. ninja cock (daca-i puneai doi ochi migdalati :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. milf a fost mai finutza, a zis ca ea si-a imaginat niste chiloti. desigur sub chiloti tot o pl sau pizda e. sau ambele mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  3. la universitate? seminar de prezentare de moda? mai bine va dadeau creioane colorate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Plictiseala mare. Se vede din desen.

    RăspundețiȘtergere
  5. Observati cum prima linie verticala este curbata in detrimentul realizarilor... Ma intreb de ce?

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) asta cu blazonul e bashita demult si se mai foloseste doar pe la timbildinguri, altfel merge mai bine cercul ala cu alte cerculete mai mici in el, dar unii se pare ca inca n-au aflat. nu v-au pus sa desenat si copacu' vietii, ca sa va psihanalizeze un pic, asa, la buza?
    dar ma rog.. daca mergeau pana la capat cu revolutia seminariilor bashite, puteau macar sa va dea niste carioci colorate.

    RăspundețiȘtergere
  7. frustratel infasatel/in scutec de bumbacel/ laudati si cantati si sodomizati ;)))

    RăspundețiȘtergere
  8. l-as impusca macar in fluieru piciorului pe bou care a inventat asta.da si pe cretinii care o folosesc in continuarea.ca ma sufoc cind vad din astea..a si trebuia sa faci avion din hirtia aia poate ar fi intrat la unu direct in gura..

    RăspundețiȘtergere
  9. cat de primitv e facut.
    si de parca oamenii de 20-30 de ani nush ce-i ala hobby.

    RăspundețiȘtergere
  10. e pentru fraieri obedienti in plm.

    RăspundețiȘtergere
  11. wow, ce blog de om ingalat :| rar mi-e dat sa vad asa ceva...regret ca am dat click :|

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate