miercuri, 13 octombrie 2010

La metrou


N-am mai mers de ceva vreme cu metroul. Suficient cât să-mi iasă din sânge căcatu' ăla de-l inhalezi în subteran, care te alienează complet şi te transformă în autist. Aţi observat poziţia clasică a dependentului de metrou? Mâinile-n poală, capul puţin lăsat într-o parte, privirea dusă, o uşoară scolioză. Cele mai crunte şi neverosimile frici ţi se activează în metrou. Cum ar fi frica de zombi. Plm, ştiu că e penibil, ştiu că nu există, ştiu că Dawn of the Dead e numai un SF tâmpit. Adică, şi dac-ar exista, ce-ar putea să-mi facă un mort? Io-s o fire socialbilă, mă-nţeleg cu oricine. Plus că, na, oricum am un atu, că-s vie. Şi dacă n-ar fi aşa naşpa ca mort, oamenii nu şi-ar mai dori atât de mult să trăiască.

Deci, în metrou nimeni nu se uită la altcineva, zgomotul ăla care l-ar ucide pe Tarzan e numai un zumzăit nesemnificativ, spaţiul personal se reduce la câţiva mm, practic confundându-se cu bariera aia împotriva germenilor (dacă te-ai spălat cu Protex, dacă nu, nu).

Dar eu uitasem toate astea şi luni am coborât veselă treptele de la staţia Titan. M-am simţit din prima ca o veveriţă într-un magazin de porţelanuri. M-am aşezat şi-am început să privesc. Probabil c-am insistat prea mult cu benoclatul, că, la un moment dat, m-am trezit că în stânga îmi zâmbea prieteneşte un obez tuns cu ciobul, în dreapta îmi rânjea libidinos un hipstero-manelist(!), iar în faţă mă eviscera din priviri o tipă c-un corp - nu ştiu cum să-l descriu - inuman.

Când am coborât, la Eroilor, în timp ce-mi scoteam oglinda să verific dacă nu m-am transformat şi eu în ceva monstru, mă pomenesc cu obezul cu ciobu':
- Nu sunteţi din Bucureşti!
- ?...
- First time in Bucharest!?

Păi futu-ţi morţii mă-tii de gras care agăţi turiste!

31 de comentarii:

  1. Trebuia să-i răspunzi că "ighen" şi să-i fi urmărit reacţia.
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  2. a naibii turista! cum a dat ea tocmai peste singurul gras care agata turiste in metrou!?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba, nush ce voia el, da' io imediat m-am simtit o turista ofensata.

    RăspundețiȘtergere
  4. danko, nu e prima oara cand zic ca-s ghinionista. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. oriunde m-as aseza la coada dureaza cel mai mult. dar nu mi se pare ca-s ghinionist. vrea luma sa fie in preajma mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ti-a trebuit sa ii zambesti, asta ai primit. Sa imi aduci aminte sa nu merg cu metroul daca ajung in Bucuresti. Naiba stie daca nu ma ales cu vreo rotunda dupa mine. Ptiu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Io vreau sa ne povesteasca Petrov cat de gol e metrou'n Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  8. eh, s-ar putea ca lecturile urbane colective de la metrou (s-au intamplat ieri la unirii, se pare) sa-ti schimbe nitel parerea. despre metrou. dar mai ales despre lectura - care nici nu mai are sens de unu' singur. :/

    RăspundețiȘtergere
  9. era gol in metrou, dintr-o data a aparut o pizda si mi-a supt pula. a zis: ma cheama margot.

    RăspundețiȘtergere
  10. voroncas, m-au ratat, slava domnului. si nici ca ma mai prind p-acolo. cand s-or face lecturi urbane in taxiuri o sa incep sa ma gandesc la sinucdere.

    RăspundețiȘtergere
  11. @MILF:
    nu stiu cat o sa te mai poti ascunde, tentatia e mare, ei sunt parca tot mai multi...
    hm, in taxiuri nu, ca se destrama cireada, da-n maxitaxiuri s-ar putea sa mearga treaba.

    RăspundețiȘtergere
  12. Muia si metroul, doua notiuni la fel de straine lui Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  13. futu-ma ce gluma, cu asta te poti angaja la catavencu de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Au ajuns si la voi glumele despre Catavencu? Ca lumina stelei ce demult s'a stins in poezia lui Eminescu, poate o sa ajunga si revista dupa ce'or sa dea faliment. Oi fi si tu satul de "Jurnalul Agricol".

    RăspundețiȘtergere
  15. cu metroul are totusi sanse mari. data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  16. ai raspuns disproportionat cantitativ, margot.

    RăspundețiȘtergere
  17. pa marghioala o chemi doar daca zici pula, pizda, muie ceva?

    RăspundețiȘtergere
  18. nu, o chemi cu posturi bune, ca ale mele =))

    RăspundețiȘtergere
  19. Io vin singura ma, sa'l trag pe Petrov de codite, ca'mi e simpatic felu' lui de'a fi. Mai stam si noi la o muie, un cacat, o caterinca, mai scrie MILF ceva, mai vine cate unu', mai intreaba de mine. Lipsesc grataru' si manelele. Da' cemah probabil ca e in vacanta la bunici.

    RăspundețiȘtergere
  20. manele-avem! cauta 2 - 3 posturi in urma si da play ca ost.

    RăspundețiȘtergere
  21. aia cu geambasu si odeon e deosebita. asa ar fi aratat simion si garfunkel nascuti in RO.

    RăspundețiȘtergere
  22. Voi, provincialii, sunteti usor de distrat. cred ca abia ai asteptat sa te-ntorci sa povestesti: "tu, o fo fain rau la bucuresti, tu, m-am dat cu metrou'. no stai sa vezi ce s-o-ntamplat, tu, fii atenta aci - s-o dat unu' la mine, futa-l Dumnezo sa-l futa!". nu nega! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. ori n-am inteles io mistoul, ori tu p-al meu. io-s din bucuresti, bre.

    RăspundețiȘtergere
  24. ăăă, asta n-am stiut. atunci, sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  25. oy... si uite-asa juliusica afla de unde e milfitza

    RăspundețiȘtergere