sâmbătă, 9 octombrie 2010

Sfat


Ca un fin observator, subliniez - OBSERVATOR, al mediului înconjurător, îmi permit o sugestie: fetele şi băieţii cu ţâţe n-ar trebui să poarte tricouri mulate, imprimate cu mutre de oameni. Dacă imprimeul e numa' pe jumate de tricou - şi mai naşpa. Dacă totuşi purtaţi aşa ceva, să nu vă mire că se hlizesc unii la voi prin Mega Image că are Che abces pe partea stângă. De exemplu. În cazul în care nu puteţi renunţa la moacele de pe tricouri, luaţi-vă unele cu Betty Boop. Care are deja capu' mare şi e şi fălcoasă.

10 comentarii:

  1. nu sunt chiloti cu betty boop, daca tot ii falcoasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. cap mai mare decât vaca aia cu cabină, elena udrea, n-are nimeni. îi trubui un hectar de rapiță ca să-i iasă freza..
    fetili ar trubui să poarte mulaje cu puli, iar băeții cu monica tatoiu sau cu dana grecu, adică tot cu puli, dar mai mici.

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi, adică la io şi la consoartă, tricoaiele cu mecle n-are succesuri! Că io nu-s ca guvernatoru' de Californ' şi nici consoarta ca Mamela Anderson. Adică, io la 1.8m n-am numa' 75 de kile, iar consoarta la 1,55m n-are ţîţe deloc, da' are cur!!! Dar, însă tricourile ei n-ajunge pînă acolo şi pe ale mele nu i le dau(oricum n-are poze pe ele), că n-am chef (şi nici bani) de ortopezi, pe motiv că se-'nchedecă şi cade!
    Aşa că, tanti Milf, cu tricoaiele cu vedete... Mai bine făceai zacuşti, că e mai bune! Numa' că uitai că impresarele nu e ca furnicile, să la futule grija de rezervele pentru iarnă.
    Da' dacă răguşeşte greieru' ? Hă?
    Săr'na!
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  4. taci bre, ca tocmai am creat o varza a la cj care sper sa n-ajunga rezerva. sa nu mai aud reprosuri.
    cat despre tricoaie, subestimezi. daca nu abcese, macar cosuri. pt care il recomand pe john lennon.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu varza respectivă îs de acord. Da' ce are Lennon "sireacu" cu coşurile???, că doară Yoko avea (are, că ea n-o murit) ţîţe! Am văst io într-o poză! Iară consoarta are sfîrcuri mai mari decît portbagajul lu' scufiţa roşie... Ţîţe n-are :(
    Săăr'naaaa!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum n-a murit? pai am vazut c-a cantat lady gaga cu ea si tocmai pt asta e si cunoscuta ca excentrica gaga, ca canta cu cadavre.
    Bonsai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă zici matale... Da' cine-i doamna gîscă? Că io unu' n-am auzit de ea. Da'-mi întreb consoarta, cînd se scoală,că ea mai ascultă la radiu şi poate ştie...
    Săr'na!
    Şi banzai! că bonsaiu-i tufă.

    RăspundețiȘtergere
  8. ba shogun, sincer, sugi pula! sugi pula pt fiecare comentariu plin de umor scremut pe care l-ai postat pe blogu' asta!

    RăspundețiȘtergere
  9. @radu: Bull's eye! Ce bine i-ai tras-o lu' ninjalau'! =))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate