vineri, 1 octombrie 2010

What we've got here is a failure to communicate


Fumam liniştită pe o bancă pe care scria MUIE. Cu privirea fixată pe jocul fumului de la ţigară, extrem de liniştitor, mă gândeam la cât de neagresiv pare acel MUIE. Lipsit de forţă, dezolant aşa simplu, fără un semn de exclamare măcar. Nu era scris cu roşu, nu era scrijelit cu ură. Era un MUIE solitar, lansat fără scop, atârnat cumva la marginea obişnuinţei, un cerşetor fără poveste, un fost mare luptător ajuns sub pod. Fără să vreau, am început să-i găsesc un context. Cum eram absorbită complet de activitatea asta, mă dezmeticesc vorbind:
- Muie Dinamo?
În faţa mea, un nepot cu bunica lui sigur nu se aşteptau la un asemenea răspuns din partea domnişoarei pe care probabil o întrebaseră ceva atât de provocator cât poate fi un "aveţi un ceas?".

15 comentarii:

  1. Da' de ce nu "muie Steaua" ? La un eventual "muie U" săream şi io din păpuci, chit că-s sibian!
    Banzai!
    Fain, orişicît!!! Aia cu boala, de ieri nu mi-o pre plăcut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Muuuu Yeeeee !!!!
    Destul de entuziast pt gusturle dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  3. Rasta baci, strigătura aia o "foloseam" pe muzica lu' Compact! Ciuci...
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce in sport se zice hai steaua, hai dinamo muie steaua si muie dinamo si in politica nu?
    hai basescu sau hai geoana. sau muie iliescu, muie nastase. de fapt "jos" cu ""muie" is cam acelasi lucru la scandari.

    RăspundețiȘtergere
  5. E clar ca orice MUIE solitara trebuie scoasa din mizerie cu o completare, io asta am inteles. Let's Muie Romania!

    RăspundețiȘtergere
  6. cine-ar fi crezut ca vom varsa chiar si lacrimi la o muie?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si? Cat era ceasul cand Dinamo a luat MUIE?

    RăspundețiȘtergere
  8. nu conteaza. dinamo ia muie la orice ora.

    RăspundețiȘtergere
  9. ma inclin in fata acestor cuvinte, milf.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate