luni, 25 octombrie 2010

Zile de toamnă la Cluj


De la prima oră, o ţigancă sfrijită şi jegoasă, cu batic, care arată de parcă ţigările o fumează pe ea, scormoneşte într-un tomberon c-o ţigară-n mână. Are un rucsac roz cu Hannah Montana.

Nebunul cartierului, care suferă de un fel de Tourette, îmi spune adevărul despre femei: “Pizdă, bulane! Heheheeeeeeee! Lindicu’ pizdii!”. Apoi îmi cere o ţigară. N-am.

Un individ la vreo 70 de ani, în haine ponosite, dar curate, de pensionar, cu şapcă prevăzută cu buzunar cu fermoar, explică ceva pe-o terasă unei doamne de aproximativ aceeaşi vârstă, care se uită la el, topită de admiraţie. Deduc că-i scriitor. Îi spune babei: “Vă daţi seama, doamnă, de-abia am domesticit câinele. Pisica încă nu-i domesticită. Mai trebuie încă o mie de ani!” Baba, topită toată, îl întreabă cum îşi scrie cărţile. Mo îi găseşte un nume perfect individului: Fănuş Moşneagu.

Un copil la 4-5 ani, cu bunica lui, în faţa unui magazin de cosmetice: “Buni, de ce nu există spray şi pentru băieţei? ”

Pentru a treia oară în ultima lună o babă iese din curte şi mă întreabă: “Domnu’ domnu’ în ce dată suntem astăzi? … Mulţumesc foarte mult, puiu mamii!”. Ziua cârtiţei în pula mea! Singurul lucru colorat din viaţa ei pare a fi un cd aruncat de cineva peste gard care luceşte în soare.

Spre seara o proastă iese dintr-o cantină studenţească împreună cu prietena ei: “Cum să asculţi muzică în timp ce mănânci?!” se plânge ea indignată. La fel cum poţi asculta în timp ce înghiţi, proasto!






8 comentarii:

  1. ZIua cartitei la Cluj, prezentata de Petrov...io credeam ca la voi e mai altfel, pula mea tre' sa plecam de aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, emigrati in rep. moldova. acolo ati fi ca albii printre negri.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie îmi place comentariul lui Milf. Şi articolul e bun. Ca de fiecare dată, aştept cu interes comentariile anonime.

    RăspundețiȘtergere
  4. E naspa la Cluj in sezonul de toamna.

    RăspundețiȘtergere
  5. ba, petrov, unde-i cantina aia unde fetele inghit? in hasdeu? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Apoi asara' am tras si eu o plimbare perpedes, ase' pe la 8 pana in piata marasti, hat ghin capatu zorilor. Da dom'le chiar ase.
    Nopai s'am vazut si doamne de prima mana, si copchile secand hend' (but first class), dar ca impresie generala, ase, satisfacut m-am simtit. Aeru o fost placut. Si lumea decenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce'are ma, asta de mai sus, de scrie asa? A lins ecranu' cand il citea pe groparu?

    RăspundețiȘtergere
  8. ''Nebunul cartierului, care suferă de un fel de Tourette, îmi spune adevărul despre femei''

    Pai stai putintel. Noi credeam ca tu esti nebunu cartierului, care sufera de Tourette

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate