vineri, 19 noiembrie 2010

Falsa timiditate a femeii de servici


Femeia de servici întredeschide uşa. Mică, albastră, cu privirea în pământ, screme un zâmbet:
          - Domnu’ Petrov, se poate?
         - Sigur, sigur poftiţi!

După câteva zeci de minute o întâlnesc pe femeia de servici la oficiu.
- Merge treaba? întreb eu.
- Merge, ce să facem Domnu’ Petrov ...

Discuţia ia avânt. Ieşită din cadrul constrângător al biroului meu, femeia de servici ridică privirea. Vorbim despre familie, pieţe, salarii ... Femeia de servici îmi dă lecţii:
- Nu v-aţi luat apartament?
- Nu, ştiţi ... 30 de ani... mi-e cam groază să mă înham...
- Ei, groază! Io în patru luni am economisit şi mi-am pus termopane în toată casa! M-am mai angajat două ore şi la o bancă după-masa.
- Da, poate că aveţi dreptate oarecum ...

Dar femeia de servici pleacă brusc. Mă lasă pe gânduri. Dacă femeia de servici poate...

Ne vedem iar peste vreo oră. De data asta discuţia ajunge la Cojocna şi lacurile cu apa sărată de-acolo.
       - Ştiţi, zic eu, am fost la Cojocna! Cu bicicleta!
- La Cojocna?! râde ea condescendent.
- Da, zic eu mândru.
- Noi nu mergem niciodată acolo. Iei numa’ ciuperci şi microbi din apa aia jegoasă. Nu m-aş băga acolo nici moartă!

Femeia de servici a plecat după ce mă pişase din nou. Spre finalul programului femeia de servici îmi dă ultima lovitură:

- Domnu’ Petrov, v-aţi însurat?

22 de comentarii:

  1. Man...femeia de servici tace si face! Si daca am fi toti femei de servici, altfel ar merge tara asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. corect, mie mi-a si furat una un memory stick.

    RăspundețiȘtergere
  3. şi de la noi din redacţie a dispărut un stic şi avem acelaşi suspect. da' ce mama dracului face cu el?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bre Petroave, îl duce la copii, sau să facă copii ? Ultima variantă ar explica faptul că şi-a "reuşit" termopane în doar 4 luni, în toată casa...
    Banzai!
    Pîs. Ce aveai pe stick?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma, ca tot veni vorba, unde se gasesc cele mai bune fructe din Cluj ?

    RăspundețiȘtergere
  6. shogune, ceva de serviciu, neimportant. de aia l-o fi furat ca era de servici.

    anonime, io nu stiu d'astea, nu stiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Caut fructe dar nu gasesc. Toate fructele sa apeleze la mine.

    Tu erai ala care povesteai cum bei ceai de pufulici ca sa nu te apuce racul de prostata si acuma imi spui ca de fructe nu ai stiinta. Ar merge un post pe tema asta si lumea din Cluj sa isi exprime parerea, se poate face chiar si un poll, trebuie sa luam atitudine in pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. ba io cumpar fructe din piata si de la kaufland. de obicei. toate fructele is la fel, pretul difera.

    RăspundețiȘtergere
  9. io am gasit la un aprozar pe eroilor „mere cu gust de pere„
    bun postul, petrove. asteptam „femeia de serviciu strikes back„

    RăspundețiȘtergere
  10. episod in care femeia de serviciu ii va povesti lu Domnu Petrov cum a petrecut revelionul la Viena, pentru ca la final sa-l intrebe pe un ton ironic, decisiv, lovindu-l sub centura, ce salariu are.

    RăspundețiȘtergere
  11. n-ai tu atitudinea potrivita, petroave :))
    mie femeia de serviciu imi aducea lapte de la tara si branza. si n-a acceptat niciodata vreun ban de la mine.
    e adevarat ca eram sefa "aia mare" in cladire :)) si ca ma purtam frumos cu ea. dap. cre' ca asta este: nu esti sefu' ala mare, de-aia iti suteste stickurile si cred ca fura si din cafea.

    RăspundețiȘtergere
  12. nu, io-s un demiurg mai mic cum zicea cemah=))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie mi-l pâra pe domnul Marcov (cercetător ştiinţific principal) că murdăreşte veceul când se cacă, fiindcă mămâncă prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  14. pui de demiurg? :))
    hai ca incepe sa devina trend. nu mai au masculii obsesii cu superman, au trecut deja la legendele olimpului :))
    zeule, maretule, frumosule, chiparosule =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Da ce eşti tu la bază, Petrov?
    Ăla e om de ştiinţă şi de polimeri.

    RăspundețiȘtergere
  16. altfel ar merge tara daca am fi toti femei de servici? pe dracu'

    RăspundețiȘtergere
  17. Microbii ci ciupercile pulii mele, ca apa e sarata ca dracu'.
    Asta nu i-ai zis-o femeii de servici? :))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate