luni, 22 noiembrie 2010

Futu-ţi ceapa ta!


O hipsteriţă cu băşini vintage îşi făcu apariţia în Atelier când eram cam la a doua bere. Părea îmbrăcată cu hainele maică-sii din 70-80. Avea o beretă roşie şi o bundă cafenie de oaie cu lână pe margini.

Şi-a dat jos bunda şi-a rămas într-un pulover de lână tricotat manual în nuanţe verzui, foarte lung, genul pe care şi-l trag femeile peste genunchi cand stau în cur ca să nu le fie frig sau să se alinte prosteşte. Deja făceam mişto de ea foarte zgomotos.

Dar… surpriză! Şi-a dat jos şi puloverul respectiv şi a rămas într-o bluză verde închis cu buline albe asortată cu o cravată neagră cu buline roşii. Mămăruţa pulii mele!

 Am mai băut o bere şi, când ne-am întors spre masa ei, mai scosese, să-mi bag pula dacă-mi dau seama de unde, o jachetă neagră scurtă pe care-o luase deja peste bluza cu buline. Bereta însă era mereu la locul ei. Înc-o repriză de râs grobian şi:

Io: Bă, punem pariu că asta are sutien cu girafe?
Mo: Nu, cu Laszlo Tokes are!

Hăhăhăhăhăhăăăăăăăăăăăăă!

14 comentarii:

  1. nu te-am auzit vreodata vorbind de genu': 'eram cu o pizda in janis cand... ' esti cumva pederast aka Solcanu? nu de alta, dar nu m-as impaca cu mine daca as sti ca am citit pana acum de la un curist

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci inlocuieste cu 'fete', deontologule, si incearca sa raspunzi la intrebare. daca binevoiesti, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac fetele in plm. da nu-s genu kiss and tell, ok?

    RăspundețiȘtergere
  4. mhhhhhh....?

    puneai pula pe ea daca te ruga ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. asa ziceam si eu :))))

    tipic petrov nu ?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Căcat de femei plastic, am facultatea plină de berete rosii :|

    RăspundețiȘtergere
  7. petrov, daca nu ai pus cateva poze cu tine, macar descrie-ne in cateva randuri cum te imbraci tu, poate ai si tu nevoie de o oglinda sociala.

    RăspundețiȘtergere