sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Le fac să plângă!



Eeehhhhhhhhh hahahaaaaaaaaaaaaa, etaju’ trii a a ahhhhhh
Adă-ncoaci! Şi-nc-o dată! Mână! Ah ah ... ah ah ...

Îi bai mare şi mă gândesc din când în când
Că pizdele-astea în curând mă bagă în mormânt
Eşecuri nenumărate şi-un divorţ în spate
Bârfe, minciuni şi scandaluri se ţin în lanţ, frate!

Şi tăt vezi cum femeile-astea-ncearcă să te-nvârtă
Fac ce fac şi te trezeşti deja cu un copil în cârcă.
Şantaj, ameninţări, pensie alimentară ...
Transformă o femeie într-o bestie şi-o fiară!

Mă-ntreb dacă-s oare obsedat sexual,
Gândesc cu pula d-am ajuns în asemenea hal?!
Sau îs un suflet chierdut, mai mereu în căutare
A relaţiei decente şi netrecătoare?

În timp am devenit rece şi indiferent
Paranoic, suspicios, exagerat de exigent.
Parcă-n chiept în loc de inimă îmi bate o stâncă,
Chiar şi p-alea inocente le fac să plângă!

Ref: Robiiiiiiii, Robiiiiiiiiiii kiss the girls and makes them cryyyyyyyyyyyyyy......

Am futut atâtea pizde, dă nici io nu mai ştiu,
Dintre picioare de la multe n-am crezut că scap viu!
Îs mândru dă un lucru că poate fi spus:
C-am avut numa femei de la nota noua-n sus!

Tătie vârstele: între 15 şi 30 de ani,
Frate, de la şcolăriţe la soţii de mârlani!
Tătuşi nu tătie or făcut treabă
Unele or supt numa pula sau or dat la labă.

Fost-o care dă plăcere numa urlau,
Fost-o care dă plictis sub mine căscau
Greşala tuturor, o spun cu amărăciune,
Confundau amabilitatea mea cu o slăbiciune.

Eram un om atât dă simplu până m-or complicat
Multe-o recoltat ce altele o semănat!
Întâi le fac dependente de firea mea blândă,
După care le fac să sufere, să plângă.

Ref: .......................

Bine-nţeles în lumea asta, aşa-zis bărbătească,
Gunoieri ce nu fut începe să te-urască.
În loc să-ţi fie performanţa apreciată, respectată,
De pseudocurvari ţi-i mai mereu invidiată.

Complexaţi că ei fut numai hârburi penale
Moare dă ciudă văzându-mi fetele fatale!
Am dat săptămâni întreji dă limbi în pizdă,
În timp ce ei în continuare îs în limbi după pizdă.

Unde-mi fac apariţia pizde s-umezesc,
Sfârcuri să-ntăresc şi părinţi să crucesc.
N-aveţi clasa me’, carisma me’, moaca me’ penală
Ce transformă orice sfântă într-o sclavă sexuală.

Deci vorbiţi şi urâţi în continuare pă dăjaba
Eu rămân cu pula-n pizdă, voi vă continuaţi laba.
Mulţi din voi stiţi pă dă rost gustu’ pulii mele
Că o-aţi lins d-atâtea ori dă pă buză dă la ele!

Amu’ plânjeţi!

Ref: ..............

Şti’ pula măi, că dă când nu mai dau un futai, traji pizdele astea la mine ca muştili la câcat! Poţi şi-mi zâci şi Don Juan de Marco, dacă vrei, hă hă hă!

Ref: .............

Ăsta de mai sus e Ciuraru din Aştileu, unul din cei mai originali şi simpatici rapperi români, un individ de un farmec incontestabil cu versuri absolut geniale uneori. Piesa asta (Le fac să plângă) cuprinde nişte consideraţii cât se poate de adevărate despre femei şi bărbaţi. Am pus versurile pentru că nu le-am găsit nicicum pe google (omul e oricum prea puţin cunoscut) şi m-am gândit că, măcar pentru mine, ar fi bine să le notez.

24 de comentarii:

  1. ce cocalar cum poti sa-l admiri p-asta e un papitoi laudaros cu antebratu' mazgalit imatur si vai steaua lui l-am vazut cerea odata bani ca astia is cu sutele

    RăspundețiȘtergere
  2. asta-i ultimul articol milf si petrov??
    gasirati sa va faceti epitaful.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, deci asta chiar e reusita :D Si foarte tare refrenul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pă lângă paraziții, ciuraru ăsta e un fel die bogdan croitoru fizz un pic mai gay. Fute-l tu, dacă ți să pare simpatic.

    RăspundețiȘtergere
  5. io aveam un prieten fan ciurau asta. i-am cerut astuia autograf pentru prietenul ala al meu, la misto. o scris ceva cu "cu drag" si i-am zis sa scrie cu pula si pizda si de-alea. s-o rusinat. apropo, are vreun metru saizeci. da ii amuzant cum canta.

    RăspundețiȘtergere
  6. caticatine, inteleg ca esti rocker plm, n-am pretentii.

    ostape, ai tot sunat ba.

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am avut fise de bagat in telefon. ma-ntelegi tu. ramane pe data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. suna beton. cu versuri in engleza cucerea evropa.

    RăspundețiȘtergere
  9. am mai asculatat-o de 2x
    minunata
    am emotii

    west coast, in ce-a avut mai bun

    now drop, to your knees
    and picture Ciuraru flowin
    flowin in the breeze


    (just doggin)

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt incantat, fara shteaux

    RăspundețiȘtergere
  11. Intradevar original, nu se diferentiaza de ceilalti hip-hoperi cocalari decat prin accent.

    RăspundețiȘtergere
  12. exista hiphoperi necocalari in opinia ta?

    RăspundețiȘtergere
  13. exista, insa tu ca un fan al specimenului de mai sus nu cred ca o sa-i poti "vedea" vreodata

    RăspundețiȘtergere
  14. io nu-s fanu nimanui. si ma pricep si la muzica mai bine decat ti-ai imagina.

    RăspundețiȘtergere
  15. mai indica-mi un artist hip hop pe care il apreciezi tu si m-ai convins

    RăspundețiȘtergere
  16. de la noi nu apreciez in mod deosebit pe nimeni,desi pot sa-mi imaginez care ai zice tu ca ar trebui apreciati.

    de afara preferatii mei raman de departe cypress hill si icp.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu stiu cat te pricepi tu la muzica dar cu hip hop-ul nu m-ai convins.la cypress nu comentez, insa icp sunt niste mascarici ( in ambele sensuri ) pt copii teribilisti de clasa 10-a cel mult.incearca ceva din gama : antipop consurption, 40 winks, clutchy hopkins, MF Doom, aesop rock, flying lotus etc, poate nu o sa mai crezi ca hip hop-ul e pt cocalari.
    la noi e altceva, dupa parerea mea inca nu se face hip hop de calitate, asta pentru ca se copiaza de dincolo doar ca stil de viata, lanturi si tot tacamu muzica ramanand pe ultimul loc

    RăspundețiȘtergere
  18. io n-am zis ca toti is cocalari, te-am intrebat doar pe tine. aesop imi place.

    RăspundețiȘtergere
  19. Fenomenal. Nu stiu care ii mai tare, asta sau Dj Boros..

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani, Ciuraru! Respect!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate