duminică, 14 noiembrie 2010

Nou: Avortul bio! Gratis!


După cum spuneam cu ceva vreme în urmă am făcut ceai de pin. Am rupt o creangă de pin (una cu ace mai proaspete, adică mai verzi), am spălat-o cu duşul şi, după ce s-a uscat, am cules acele. Am tăiat fiecare ac în patru. Miroseau frumos... Mi s-au lipit toate degetele de răşina aia scârboasă, un fel de miere la pătrat. După ce m-am documentat pe net, am ales următoarea variantă de preparare, o combinaţie între decoct şi infuzie. Se fierb acele de pin, cam o lingură pentru o cană, timp de 20 minute, apoi se lasă încă 20 minute în apa aia. Ceaiul e ca pula, un pic iute, dacă-l fierbi sau, dacă faci numai infuzie, n-are absolut nici un gust.

Acest ceai la foarte multe este bun, e plin netul de lăudători. Relaxare, răceală, sifilis, gută... Din acele de pin se fac şi saltele antipurici, se mai folosesc şi la saune. O minune a naturii! Ce n-am găsit însă pe site-urile din România, un lucru foarte important, mai ales în ţara noastră apăsată de criză e chestia asta:

“Warning: Pregnant women must NOT use this as pine needles will cause "abortion"; this also happens in cows, when they eat the pine needles they will drop their calfs (dead) within a couple of days if not hours.”

Femeile şi vacile…Ba chiar în alt loc am citit că avortul la oameni poate surveni după 24 de ore de la consum. O ce veste minunată pentru femeile şi bărbaţii din România ! O metodă simplă şi extrem de eficientă de a scăpa de plozii nedoriţi este în sfârşit disponibilă şi la noi datorită acestui minunat copac numit pin. Ne putem fute liniştiţi ca hipioţii. Cu un ceai de pin am rezolvat totul ieftin, însă nu lăsaţi vacile pe lângă pini! Că viţeii nu sunt de lepădat.

Make love, not children!

3 comentarii:

  1. dacă Ceașcă ar fi avut acces la Google, multe păduri ar fi fost defrișate în era decrețeilor... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. n-ai ştiut şi tu scrie asta mai cu cîţiva ani în urmă?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate