vineri, 26 noiembrie 2010

Proverb indian


Pe Eroilor, ceva organizaţie de pocăiţi sau alt gen de moralişti dobitoci au lipit, lângă monumentul cu clopotul pe caldarâm, mai multe coli albe A4 scrise cu tot felul de proverbe internaţionale şi vorbe de duh moralizatoare, formând un mare dreptunghi. Activându-mi-se un fel de superstiţie, mi-am amintit de fazele cu deschisul Bibliei şi ghicitul destinului de când eram io mai mic. Am luat un pic de distanţă faţă de dreptunghi întru relativizarea preciziei viitoarei flegme. Am scuipat deci de la vreo trei metri o flegmă sănătoasa, căci eram şi răcit. Flegma a căzut undeva spre dreapta dreptunghiului în partea dinspre mine. Am alergat într-un suflet să-mi citesc viitorul:

“Banii şi tinereţea sunt ca apa în timpul revărsării.” (proverb indian)



22 de comentarii:

  1. Parc-ar fi avertismentele chirurgului-sef al UE, decupate de pe kent.

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa si aratau, numa ca mult mai penibile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apăi nici tu eşti chiar cu toate ţiglele pe casă :))))
    Chiar poţi să scuipi la 3 metri? :)))
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  4. cand eram mai mic am scuipat peste un rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Binie domn-le ca cum ii apa in timpu revarsarii?
    =Raspunsu in flegma urmatoare=

    RăspundețiȘtergere
  6. ca mareea bre, vine si se duce. o fi tradus din engleza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vei ajunge in IAD, bicisnicule.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, daca nu exista iad, ce se intampla cu noi, cititorii blogului, dupa moarte ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum cacat nimic ? Ne vom adanci intr-un plictis etern ?

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) metempsihoticii aia te-ar contrazice. parca vad ca data viitoare te reincarnezi intr-un mic indian cacator de proverbe numa' bune de lipit pe caldaram :))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Si io ma gandeam ca e ceva cub rubick desfasurat,oarece forma de arta abstracta, la moda, n-am bagat de seama ca-i cu implicatii moralizatoare. Pravila live deci, bine ca stim cum se foloseste. Maine sigur ajung io prin zona.

    RăspundețiȘtergere
  12. niște plagiatori, indienii ăia, ie-te-acilea indienii originali și proverbul autentic:

    http://www.youtube.com/watch?v=bmHQuwTwpkk&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  13. aoleu, dan ciotoi! magic!

    nici romica sau gabi lunca nu s-au descurcat rau pe asta. preferata mea e gabi lunca inc azul asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. De unde stii tu petrov ca nu exista Iad ? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Avem indicii care ne îndeamnă să credem că Petrov a supt pula în Iad şi a fost trimis înapoi să ne convingă pe noi pământenii că nu există Iad şi dacă nu o să reuşească să ne convingă va suge din nou puli în Iad din infinit spre infinime.

    RăspundețiȘtergere
  16. eu cred ca tu ai cel mult lindicii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cand eram mic imi zicea bunica atunci cand o intrebam despre moarte ca e ca atunci cand dormi...nu simti nimic !

    RăspundețiȘtergere
  18. dacă tot a supt pula în iad, de ce nu l-au păstrat? din punctul tău te vedere putea la fel de bine să rămână acolo, Anonim. sau ţi-e frică că dacă nu-l trag pe el înapoi în Iad, te trimit pe tine? nu trebuie să ţi se zică Petrov. poţi să sugi pula şi anonim. just a thought.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate