miercuri, 3 noiembrie 2010

Vechiul rrom, acelaşi gust naşpa


Am intrat în oficiul poştal. Mi-am pus rucsacul pe-o masă şi mi-am scos banii din el. În faţa mea, la coadă, doi ţigani completau un formular de primit bani prin Western Union. 150 euro. O matahală de ţigan şi-o ţigancă borţoasă. Ţiganca se uita insistent la mâna mea stângă. Pula mea, mi-am zis, probabil că n-a trecut chestia aia care mi-o făcusem cu pixul pe mână mai de dimineaţă şi care semăna foarte bine c-o svastică. Poate-mi iau vreo două labe de la bivolul ăsta. Mi-am tras mâneca peste palmă un pic, astfel încat să nu se mai vadă desenul, dar ţiganca tot pe mâna mea era geană. Apoi am realizat: aveam 15 lei în mână, să-mi bag pula! Ce filme am şi io… Probabil cam aşa procedau şi naziştii: aruncau 3 mărci la duşuri.

6 comentarii:

  1. Iti dau o idee. Pregateste-ti niste prieteni si umbla cu bani in mana prin oras. Cand te vad tiganii si te urmaresc ii duci in capcana. Asa ai si tu parte de sport si tiganime mangaiata in stil rusesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. am trecut si eu prin situatii de astea :):D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce să-ţi fac, bă, dacă nu ştii să desenezi o svastică mai apetisantă... http://www.oldblog.de/?p=384

    RăspundețiȘtergere
  4. sau in forma de bani, mai mult de 15 lei.

    RăspundețiȘtergere
  5. io n-am mai văzut de mult o ţigancă neborţoasă. credeam că pe la voi e altfel.
    asta de care zici abia s-o fi întors din franţa, îşi ridica alocaţia de la sarko şi bani româneşti n-o mai fi văzut de la reforma monetară

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred ca tiganii pot fi prostiti cu doua marci aruncate in camera de gazare... in schimb evreii...

    RăspundețiȘtergere