miercuri, 10 noiembrie 2010

Viva băşina!


Îmi plac mult cerealele, însă nu oricare. De regulă, mănânc cereale integrale: grâu, secară, orz. Într-un bol pun cam 500 ml de lapte degresat, miere sau zahăr, scorţişoară (îs mare fan), cerealele, jumătate de banană şi storc un pic de lămâie. Laptele să fie rece, asta e regula. Dacă n-am lămâie, pun cafea în loc.

M-a pus dracu’ să cumpăr cereale de la Chemical Brothers. Au scos ei acuma recent ceva nou. Pula mea, am văzut că-s cu scorţisoară şi m-am lăsat combinat. N-au fost rele la gust, le-am preparat ca mai sus. Dar cum m-am beşit două zile după aia nu m-am beşit în viaţa mea! Dimineaţa, să-mi bag pula, deschideam prima dată geamul, apoi aprindeam lumina. Două zile am săltat ca o minge de ping pong, de-abia aşteptam să ajung acasă să mă pot beşi. Nu ştiu din ce pula mea îs făcute, dar fasolea, varza, mazărea şi alte beşinăcioase îşi rup buletinul în faţa lor. Iată şi o poză, ca să ştiţi de ce să vă feriţi:




16 comentarii:

  1. "+ Multe băşini" ai scris tu, cu markeru', sau aşa-i ambalaju'?
    Îţi dai seama ce ieşea dacă le consumai cu bere?
    Zi săru'mîna ca nu te-o apucat cufureala, că io aşa păţăsc de la lapte!
    Banzai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, cand am, mancat de'astea nu m'a apucat nici o basina, dar am fost profund dezamagit de gust/aroma. Prefer alea facute de Plus.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce mama naibii am pus "cand am" intre virgule.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde ai gasit asa ceva in Cluj ? De la Profi din Grigorescu, pana la Auchan din Iulius Mall sau Carrefour din Polus nu am gasit Viva cu scortisoara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu inteleg pe la urma de ce trebuie sa ne ferim de ele daca ne produc totusi niste senzatii placuta in sine si neplacute doar ca act social. Ne ascundem dupe unghii

    RăspundețiȘtergere
  6. Tărîţe de la micula: nu beleşti ochii, beleşti pula.

    RăspundețiȘtergere
  7. anonim, probabil le-au retras deja, pana nu ajung toti clujenii pe luna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm... Arată cam ca chipsurile alea cu praf de bacon...

    RăspundețiȘtergere
  9. Aşa-ţi trebuie dacă n-ai ce face cu banii decît să cumperi băşini la pachet:))
    Eu locuiesc lîngă unul dintre Chemical B şi dacă treci pe lîngă casa lui marţea cînd e zi de gunoi, ai să vezi în sacii transparenţi din faţa porţii lui ce consumă el din producţia proprie şi anume suc de roşii şi nimic altceva. Da' nu-s sigură că nu slugile-l beau cu vodcă.
    Am cumpărat o singură dată o sticlă de oţet făcut de ei care a făcut implozie în dulap, a curs pe perete şi mi-a mîncat dispersitul şi tencuiala ca un acid. Făcea şi spume, jur! De atunci, n-am mai cumpărat nimic şi nici nu intenţionez să arunc banii pe căcaturile lor.

    RăspundețiȘtergere
  10. cunoastem, beiusul era aproape de rieni. cand aparusera frutti fresh si scandic la cutie de 250 ml, mai incurcau astia bauturile, beau copiiii votca in loc de suc. si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
  11. din astea am mâncat azi dimineaţă şi cred că "+ multe băşini" se trezeşte la viaţă !

    dacă tot-ţi place scorţişoara, de ce nu le-ncerci p-alea de la Nestle?

    RăspundețiȘtergere
  12. ca-s scumpe pt cate chimicale au in ele si alea.

    RăspundețiȘtergere
  13. mda, aşa-i. dacă-ţi bagi mâna-n pungă o scoţi plină de prafuri iară laptele devine de-a dreptul căcăniu după bălăcirea lor în el.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate