joi, 30 decembrie 2010

Bucureşti ca Caracal


O baligă gigantică a apărut fix în centrul Bucureştiului, ca şi când TNB-ul ar fi buda lui Gargantua şi a lui Pantagruel. Ceva mai hidos în enormitatea sa n-am văzut, deşi nici nu pot să mă laud că am vizitat toată ţara.

Ansamblul de coproartă, încremenit într-un suport metalic nu mai puţin dezastruos, reprezintă cea mai grandioasă (dacă pot să zic aşa) viziune culturală pe care ar fi putut-o avea o vacă despre excrementele ei.

Spre surprinderea multora dintre noi, monumentul nu a apărut peste noapte ca o pedeapsă divină, ca un teribil stigmat. Şi nu este nici măcar o manifestare temporară de awareness a comunităţii travestiţilor din România. Explicaţia pe care ne-o oferă municipalitatea este una dezarmantă: avem de-a face cu o operă, un omagiu adus lui Caragiale (care, de altfel, îşi poate admira - sub formă de cirotic - tributul de la câţiva metri distanţă).

Aştept cu nerăbdare lecturile urbane la "Caragialiana", aici, în Bucureşti - al doilea oraş în care s-a răsturnat o căruţă. Cu paiaţe.

23 de comentarii:

  1. în faţă la tnb se întâlnesc gheii.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca arata ca un cacat.
    urmeaza "Hortensiapapadatbengesculeana"?

    RăspundețiȘtergere
  3. numa' daca maestrul bolboroseanu sau cum plm il cheama se poate autodepasi.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm, Bogdane, pa mine asamblu´de arta ma trimite cu gandu´spre balaceanca. Si acolo, odata intrat, chiar ca nu mai conteaza daca ai luat´o pe intrarea principala sau pe la spate.

    RăspundețiȘtergere
  5. de la gargantua mi.am dat seama ca ii scris de milf ca petrov nu stie cine e ala de ce milf ii desteapta si petrov plictisitor poate e mama lui sau sora mare rad

    RăspundețiȘtergere
  6. cand citeam io rabelais, tu inotai in pizda.

    RăspundețiȘtergere
  7. ei uite de asta´mi place mie da tine: cind deschideam io prima conserva de raviolli, tu ba petroave, ravaseai nisipu´cu putza.

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.norapentrumama.org/categorie/emisiuni-nora-pentru-mama/

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am adus aminte de cum curatau statuia lui Petofi din TG-Mures cu flexu'pe la coaie :))
    No dar statuia asta ar avea farmec daca s-ar turna benzina si i-ar da foc, sa radieze personajele si putina caldura.
    Wb MILF >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. corect. ar fi tare sa dam foc la cateva milioane de euro.
    hugs back.

    RăspundețiȘtergere
  11. ui la milf ca caca capodopere la loc.
    taceti ma, ca si in cluj i-or poleit astia lu matei coroana. cu aur sau ceva.

    RăspundețiȘtergere
  12. balega, ca si cacatul sunt providentiale pentru sol si pentru culturi. hai sa vedem si cealalta perspectiva!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da' ceva de an nou nu scrieti? Astept cu nerabdare!

    RăspundețiȘtergere
  14. milf vreau sa te cunosc petrov ii gelos dar da.l incolo si n.are nici majina esti dracoasa nu contiaza ca arati rau

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu căcat i-or poleit coroana, măi Ostape.
    Iar tu, Milfo, ce te caci în gustul artistic al autorului? Cacă-te în gura ăluia care o aprobat să-l expună şi în a ălora de-or marcat banu' !
    Dixtracţie faină desară!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, tocmai ce m-a intrebat cineva "din strainatate", pentru care faceam pe ghidul avizat al Bucurestiului, ce e chestia aia si mi-am dat seama ca n-am nici cea mai vaga idee. O fi temporara?

    RăspundețiȘtergere
  17. [offtopic] mai petroave: asta pare scris de tine:

    http://www.viceland.com/blogs/ro/2010/12/21/transarea-ultimului-ipig/

    RăspundețiȘtergere
  18. :)) ilf si petrov ar fi scos una tare . sau nu . ar fi ras in ei .

    RăspundețiȘtergere
  19. http://www.modernism.ro/2011/01/12/burghezii-din-caracal/

    RăspundețiȘtergere
  20. pulăă, fix pe lângă asta am trecut eu ieri şi ok, e teribil însă nu am înţeles un lucru. Bârnele alea mari şi negre au fost făcute numai ca să atârne îngeraşul graţios? După ce că e teribil, mai tre' să fie şi înrămat în căcaţi negri ?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate