luni, 13 decembrie 2010

De Crăciun, despre iubire


“Atracţia pe care o provoc unor persoane (nu doar femei) care ajung chiar să-mi declare iubirea. Nimeni nu mă crede, când încerc să explic că eu nu mai am inimă. Dar oare e chiar aşa, mi-am pierdut cu adevărat inima, sensibilitatea afectivă, puterea de a iubi la rândul meu? Nu e vorba de oboseală, nu e vorba pur şi simplu de dezgust, de un rol pe care îl joc, de o poză a mea dezabuzată cu care m-am obişnuit?

De la o vârstă încolo e obositor să iubeşti. Trebuie să lupţi tot timpul cu propria ta luciditate. Trebuie să faci ceva cu conştiinţa ta, pentru a ajunge la acel relativ abandon pe care ţi-l pretinde iubirea. Să ajungi la starea în care poţi renunţa la tine, la blestemul intelectului şi la egoismul existenţei.”

(Gheorghe Crăciun – Trupul ştie mai mult, Fals jurnal la Pupa Russa 1993-2000)

12 comentarii:

  1. de unde se vede treaba ca nici macar de Craciun nu e (mai) simplu cu iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vezi cati copii or sa ajunga pe blogul vostru pana la sfarsitul anului in cautare de compuneri pe tema craciunului. "compuneri de craciun", "ce ii iau lui iubire de craciun", "ce am facut de craciun","ma iubeste, daca se desparte de mine inainte de craciun" =)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa moara ma-sa, ăsteia am vrut sa-i schimb domiciliul temporar de la Carturesti (la mine acasa), da' m-am lasat prea usor inspaimantat de aparatul care piuie la iesire. Data viitoare nu mai am nici o scuza!!1

    RăspundețiȘtergere
  4. @Razvan:
    domiciliu fortat.
    orcum, ai grije ca-s cu ochii pa noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru că de Crăciun ţi se cere să fii mai bun, să fii om, noi ne-am gândit să fii măcar om de… zăpadă. Aşa că te chemăm să te facem “om”, astăzi, luni, 13 decembrie. Cum 13 e zi cu ghinion, numa’ bine, ne vom întălni ca să-l topim. Te aşteptăm cu gaşca ta de viitori colindători în Parcul 14 Iulie, Grigorescu, începând de la ora 21.00.
    Vestimentaţia: paltoanele şi machiajul să nu fie cool, că e destul de cool afară şi cum o să facem poze la evenimentul nostru ad-hoc, nu vrem să încurcăm albumul cu cel de la Halloween. Adică nu te machia că o să ne “machiem” acolo.

    Intrare: un bulgăre între ochi.
    Probabil afterparty in cotton :)

    RăspundețiȘtergere
  6. true. ca femeie, adaug la asta ciorapii imputiti lasati oriunde numai in cosul de rufe nu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. esti ingrozitor :)) cum nu mai are mah de 3 ani si ceva, ce, el vorbea despre inima ca organ? vorbea despre sentiment mah, si ala nu moare. ala traieste si respira de dincolo de mormant.
    mwhaaahahaa (ras sinistru, cu coltii pe-afara si mainile intinse inainte sub forma de gheare :D)

    RăspundețiȘtergere
  8. traieste el cumva,desi nici el nu credea in traiul asta prin scriitura tot timpul.

    RăspundețiȘtergere