miercuri, 1 decembrie 2010

Există Dumnezeu!


Am fost nevoit să dau o fuga până-n centru să cumpăr ceva. Mi-am luat un bilet, am urcat în autobuz, m-am pus pe locul de lângă geam. La următoarea staţie se urcă un boschet nebărbierit, c-o căciula neagră trasă pe ochi, târând o plasă mare de rafie după el din care se iţea o sticlă de vin vărsat de 2 litri. Se pune (se putea altfel?) fix pe locul de lângă mine. Mirosul m-a vrăjit imediat. Totuşi mi-era prea lene să mă ridic şi chiar n-aveam chef să stau în picioare. Mi-am pus mâna la nas şi am îndurat încă vreo trei staţii, înjurându-l în gând de toţi dumnezeii lui. Între timp omul adormise buştean. Când să cobor a trebuit să fac un salt spectaculos peste el şi peste plasa lui, spre deliciul unor pizde din apropiere. Hihihi hahaha, mânca-mi-aţi pula! Am vrut să-i fut un şut în plasa aia plină de boarfele lui de boschet, dar m-am abţinut. Cu greu.

Am ajuns repede la magazin, am cumpărat şi m-am întors în staţie. Mi-am zis că, dacă eram mai deştept, reţineam numărul autobuzului cu care am venit, pentru că era foarte probabil să se întoarcă în curând şi n-ar mai fi trebuit să compostez biletul înc-o dată. Dezamăgit de neatenţia mea, am urcat în autobuzul care sosise deja. M-am luminat imediat când l-am văzut pe boschet fix pe acelaşi scaun, dormind în continuare. N-am îndurat degeaba, mi-am zis. Şi m-am aşezat liniştit fără să mai compostez biletul. Economie: 1,75 lei. Futu-te-n gură de jegos, nu te-am suportat degeaba!

12 comentarii:

  1. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  2. ai trecut testu lu dumnezeu! (probabil urmeaza si alte incercari.)

    RăspundețiȘtergere
  3. Era un retardat din asta prin Iasi si dupa ce se aseza incepea sa injure pe toti care mergeau pe culoar si il atingeau. Si se bâţâia ca retardatul si scuipa in stanga-dreapta. Jandarmii il stiu, dar nu se luau de el ca e bolnav. Era extrem de agresiv. Intr-o zi am vazut pe niste doamne grase de la primarie ca ii dadeau pachete cu mancare. Handicapatii o duc bine in tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam scump transportul în Cluj! La Sibiu e numai 1,5 lei, da' asta de mai bine de 2 ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. @shogunu' In Iasi era 1.9 lei acu o luna. In urma cu trei luni era mai ieftin si se anunta majorari pentru 2011. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. La naiba!, boschetarul ala a contribuit la buna-starea ta financiara :D

    RăspundețiȘtergere
  7. la bucurești e 1,3. dă cineva mai puțin?

    RăspundețiȘtergere
  8. Boschetarul nu era de la Dumnezeu, era de la satana, te încearcă în avanpremieră.
    Dacă era de la Dumnezeu, venea o fătucă diafană, care adormea lângă tine, de uitai să te mai dai şi jos. Scuteai şi banii de cumpărături din centru deşi, pe termen lung, sigur te costa muult mai mult.

    Dar, după legile lui Murphy adaptate la troleibuze, fetele diafane nu se vor aşeza lângă tine decât când călătoreşti împreună cu d-na Milf.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ciprian
    Primăria Sibiului încă "sponsorizează" transportul în comun (din cîte ştiu io), de aia-i aşa "ieftin". La ora cînd au scumpit ultima dată, era cel mai scump din ţară! Cred că bănuieşti cam cîte flegme şi-or luat...

    RăspundețiȘtergere
  10. daca in loc de vin in plasa avea o carte shopenhauristica mai era boschetar jegos? si nu. nu-s la ora de desteptaciune acum.pot mai multe rautati:P

    RăspundețiȘtergere
  11. da, mai era, o carte de filosofie nu te spala in plm.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate