vineri, 10 decembrie 2010

Mânca-mi-aţi!


În faţa mea se leagănă spre şcoală două liceene cu volumul la maxim. Una c-o poşetă mică şi curul mare, cealaltă doar cu curul mare. În poşeta aia încap toate cunoştinţele lor adunate şi ridicate la puterea infinit. Celei cu poşeta îi sună telefonul. Bagajul ei de cuvinte e copleşitor. Simt nişte furnicături în vintre, probabil asta o fi dragostea la prima vedere. Citez întocmai:

“Cini-o fi, mă? Mânca-ţi-aş sufletul! Bobi, măăăă! Mânca-te-ar… Alo! Mărg la şcoală! Eeeeeh! Amu ni! Cu Ioana, măăă! Ce faci, măăă?...” Etc.

Am aşteptat cu sufletul la gură şi banalul “mânca-ţi-aş pula ta”. L-am auzit după vreo 50 metri.

19 comentarii:

  1. Ce vrei? Unele mananca salata, altele junk-food, iar unele mai mananca si o pula :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. o tipa, e bine sa manance pula toate, asta nu-i asa problema.

    rasta, nu e neaparat vorba de mirare, dar oricum nu poti trece indiferent. asta e poporul roman, sa nu ne miram de clasa politica.

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-o mananca si-n bucuresti, dar invelita in bagheta de la dristor

    RăspundețiȘtergere
  4. Moaaama, cum a fost asta "ti-o mananca si-n bucuresti, dar invelita in bagheta de la dristor" :)) Cred ca-i cel mai amuzant lucru urat pe care l-am auzit anul asta despre bucuresteni! (Si tine cont ca-s)

    RăspundețiȘtergere
  5. recunoaşte, te roade pizma "din cauză că pentru că eşti cam babalâc perimat şi te oftici că tânăra generaţie geme de potenţial"

    RăspundețiȘtergere
  6. A-nceput cu sufletul, cred ca-i de apreciat delicatetea.

    RăspundețiȘtergere
  7. tu esti nevasta bloggerului sofistricat?

    RăspundețiȘtergere
  8. :|
    Acum aflu de existenţa unui tiz. Credeam că nu am aşa ceva. Eu îmi bag picioarele, orice idee ai avea este deja luată.

    Eh, măcar al meu sună mai franţuzesc.

    P.S.: M-ai întristat peste măsură cu informaţia asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum nu am ce face, trebuie să-l cer în căsătorie. Gata offtopicul, mă duc să mă fac frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  10. bine că n-ai sunat-o tu, acu' o aveai mâncată...

    RăspundețiȘtergere
  11. le-as da numai la muie la astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. @petrov, ce ureche ascuțită la pulă ai...

    RăspundețiȘtergere
  13. mananca tu toti cm, ca mi-ai respins ala.

    RăspundețiȘtergere
  14. Poftă bună!
    Specimenele astea se înmulțesc pe zi ce trece!!!Și nouă ne e frică de invazia extratereștrilor!

    RăspundețiȘtergere