vineri, 17 decembrie 2010

Să dormim bine, băieţi!


M-am trezit pe la 5 şi n-am mai putut adormi. Senzaţia de ochi uscaţi de nesomn mă calcă pe nervi. Ce pula mea să fac? N-aveam chef de tv. Nici de vechile metode: flotări, măturat etc. Mi-am adus aminte de un lucru pe care l-am învăţat de la emisiunea Şcoala sau Academia de Sex de pe Euforia. Cică, după orgasm, în corpul bărbaţilor se eliberează de trei ori mai mulţi hormoni ai somnului decât în cel al femeii. Am făcut un colaj mental rapid de subiecte de labă şi m-am slobozit cu drag în pat. În maxim cinci minute am adormit să-mi bag pula. Muie somnifere, trăiască laba!

25 de comentarii:

  1. sa stii ca mai exista, afara de laba, si frigul! la mine, cel putin, merge.

    RăspundețiȘtergere
  2. 5 minute? cand vine vorba de somn, e singurul caz in care e bine sa fii rapid :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mno' sanatete sa ai!
    Si hartie igienica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt mai precaut. Cand simt (si simt) ca se apropie o noapte lunga iau masuri de cu seara. Ii naspa ca tre sa spal asternuturile dupa, dar merita efortul.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, si io pe frig dorm ca un prunc.

    laba mi se pare riscanta, though: daca nu adormi, p'orma e mai rau, esti si mai extenuat.

    RăspundețiȘtergere
  6. n-auzi ma ca adormi de la hormoni?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. clar. cica'n evu mediu mamicile'si masturbau pruncii ca sa doarma. pana pe la 13-14 ani cand se'nsurau si'i masturba nevasta. iata de ce se numeste "evul intunecat".

    RăspundețiȘtergere
  8. n-ai cum sa dormi pe frig finca nu ti se scoala nici de laba, deci n-ai cum. oricum, io nu dau la laba, mi-a zis un prieten ca stie pe cineva care a vazut intr-un film ca se vorbea despre asta

    RăspundețiȘtergere
  9. eu stiu de ea decat din carti. cica orbesti de la ea. e si cartea aia, orbitor.

    RăspundețiȘtergere
  10. asta cu orbitu e din complexu lu portnoy.

    RăspundețiȘtergere
  11. asta cu orbitu e din sfanta scriitura, vieti genocidate din faşă :(

    RăspundețiȘtergere
  12. defapt ba petrov tu trebuia sa spui ca esti cel mai mare labar !!! si ca faci laba zilnic :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel mai la inde-mana mi se pare sa te masturbezi in timp ce te uiti la televizor. Eu de exemplu ma masturbez in timp ce ma uit la Cezar si cainii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nah subiect de laba

    http://bezna-zorilor.com/wordpress/povestea-primei-scriitoare-emo.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba anonim, inteleg sa te masturbezi in timp ce te uiti la caini. Dar sa te uiti si la Cezar?...

    RăspundețiȘtergere
  16. bubulino, multa reclama-ti faci =))

    da ma sergiu, ca si cezar e gay. cu animale.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ii fac si lu Lory mah, nu numai mie :P

    RăspundețiȘtergere
  18. da nu te deranjeaza ca aici vorbim urat? cum ar fi despre laba?

    RăspundețiȘtergere
  19. vezi ca e Academia de Sex. si e preferata mea. numa d-acolo invat tot ce-mi trebuie in viata.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate