duminică, 30 ianuarie 2011

Alt sondaj foarte important

Vine un moment în viaţa fiecărui om când trebuie să se facă de râs. Să-şi mărturisească momentele atât de jenante pe care, dacă viaţa ar fi ca-n filme, le-ar uita ca să poată supravieţui confortabil cu el însuşi. Există situaţii pe care nici măcar alcoolul, etnobotanicele, tinereţea, boala, înfometarea genitalelor, complexele, tatăl beţiv, originile peste Prut nu le pot justifica.

Azi, despre declaraţiile de dragoste penibile pe care le-aţi inspirat. Şi ca să nu zică cineva că mă dau lovită, bag şi eu două:

- Aş vrea să te fut într-o biserică părăsită!
- I-am povestit chiar şi maestrului de karate despre tine.

Aştept să vă faceţi de căcat. Spor.

19 comentarii:

  1. Te iubesc cum iubeste Petrov sa scrie despre cacat !!
    (cu asta dai pe spate orice gagica)

    RăspundețiȘtergere
  2. bucura-te, e ultima oara cand mai vezi lumina pixelului p-aci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Milf,da despre ce m-au inspirat altii sa zic nu pot sa povestesc?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. doamna Lula, sunteti libera sa va faceti de cacat in ce mod doriti. noi suntem aici sa mirosim.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu-i asa ca e placut sa ne domnim asa?:D
    deci sa zic:D
    era o data una fatuca, adica eu, care o facut o mica mare obsesie pentru un roacar cu plete, si fatuca asta se ducea pe la concerte Ducu Berti si plagea sa sara camasa pe dansa dupa roacar.intamplarea a facut ca fatuca sa se intalneasca cu roacarul intr-un pub.
    fatuca,avand la bord niste bere neagra,o fugit la toaleta, unde n-o inceput a boci in buda,,de se auzea pana la baieti.roacarul,vezi bine a auzit de isprava mea, si-a venit in buda sa traga de usa sa vada am murit ori ba,eu boceam,el tragea de usa,eu mai tare, el mai tare..pana m-o scos afara si am sfarsit in bratele rocararului bocind...apoi m-a asezat linista pe scaun tot bocind...da n-am mai suportat sa-l vad la celalata masa in fata mea si am plecat acasa bocind,si-am adormit tot bocind:D
    eh?va place povestea mea?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna, se incadreaza cu succes. e oribila =))

    RăspundețiȘtergere
  7. eh, doamna, macar atata sa stiu sa fac si eu.sa ma fac de ras:D

    RăspundețiȘtergere
  8. El: "Dacă ai ştii ce banal sunt, cum fac omleta dimineaţa", etc, etc
    Eu: Cred că te-aş privii în fiecare dimineaţă cum faci omleta si nu m-aş plictisi

    RăspundețiȘtergere
  9. - I-am povestit chiar şi maestrului de karate despre tine.



    asta ti-a zis ostap, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  10. am vrut sa folosesc o aplicatie de facebook sa-ti zic doua scurte dar am lasat-o balta :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetelor nu e frumos sa va victimizati...cand tot voi sunteti alea care conduc barbatii la fapte stupide...poate ar trebui sa faceti un sondaj cu fapte tampite facute de barbati pentru o bucata de pasarik

    RăspundețiȘtergere
  12. Mitocanu', pai despre asta-i vorba, draga. Declaratiile nu inseamna numa' cuvinte. Baga!

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci voi astia de la MILF si Petrov va dati lebăzi cu atatea sondaje. De fapt lucrati la zepter si vreti sa ne vindeti tigai si aparate de vibromasaj.

    RăspundețiȘtergere
  14. "ce s-a-ntamplat cu noi?"

    "singur o sa ramai!"

    "acum tu esti pe primul loc!"

    RăspundețiȘtergere
  15. mie mi-a zis un fost amorez in toiul actiunii: "loveste-ma!"
    si eu ca proasta, de sub el: "unde?"

    RăspundețiȘtergere
  16. "Te iubesc!", complet netam-nesam, in bazin la strand. Si cu niste pardalnici muci pe gura...

    RăspundețiȘtergere
  17. no ca mi-ati amintit de o spovedanie fatala!

    p1: http://www.youtube.com/watch?v=p9YI7wUFl0w&feature=related

    p2: http://www.youtube.com/watch?v=0aAVplupgE0&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  18. scuze, partea 2 nu merge bine, aici e link bun: http://www.youtube.com/watch?v=IfEGDuDhWmo&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate