vineri, 14 ianuarie 2011

De unde şi verbul "a (se) maimuţări"


La ieşirea din bar un papagal negru, îmbrăcat integral în roşu, cu şapcă sport cu cozoroc extraplat ca encefalul lui, stă de vorbă cu o amică, ce pare româncă. Un fel de N’Doye. Pe şapcă scrie afromanelistic ostentativ cu litere mari: The Money. Am început să râd destul de tare holbându-mă la scrisul ăla. Pretena lui s-a întors spre mine c-o privire întrebătoare.

“Scuză-mă, m-am gândit la un spirit foarte bun!”

The Monkey, hahahaha!!!

9 comentarii:

  1. de ala cum poarta anumiti hip hoperi extraplati.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Eu fiind putin mai rafinat mi-as pune o sapca pe care sa scrie "The Money Channel".

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba conceptu de afromanelistic ma sperie. Sincer cred ca e un concept prea dur, adica manelistu fumat si altele nu-l fce afro .. cred io.

    RăspundețiȘtergere
  4. No asa! Io aia-l întrebam pe Petrov, da' nu s-o prins...

    RăspundețiȘtergere
  5. Manelist-afro-hiphopper sa aiba cozorock?!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate