luni, 24 ianuarie 2011

Despre iubire cu Anne


Peter often says “Smile!”. I thought it was strange, so yesterday I asked him “Why do you always want me to smile?”
“Because you get dimples in your cheeks. How do you do that?”
“I was born with them. There’s also one in my chin. It’s the only mark of beauty I possess.”
“No, no, that’s not true!”
“Yes, it is. I know I’m not beautiful. I never have been and I will never be!”
“I don’t agree. I think you’re pretty.”
“I am not.”
“I say you are, and you’ll have to take my word for it!”
So of course I then said the same about him.

(Anne Frank – The Diary of a Young Girl)

(Despre Anne Frank am mai vrut să scriu la categoria „dovezi că nu există Dumnezeu”, dar aş fi scris doar două cuvinte.)





14 comentarii:

  1. Cemah scrie mai bine decat Anne Frank

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am citit jurnalul dar stiam cateva lucruri despre ea. il recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am amintit de asta
    http://www.yodawgyo.com/xzibit-yo-dawg-i-herd-you-like-to-hide/

    e amuzant doar daca-ti place xzibit.

    RăspundețiȘtergere
  4. pe Cemah ?
    sau pe cine recomanzi, ca nu eram atent.

    RăspundețiȘtergere
  5. bai anonim insipid, nu te-ai plictisit sa nu te bage nimeni in seama? mars in plm!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chinezu cica nu a auzit de voi, voi ati auzit de chinezu? =))

    RăspundețiȘtergere
  7. nici nu ne-am dat silinta sa auda chinezu de noi. vrand nevrand noi am auzit de el.

    RăspundețiȘtergere
  8. E si film:
    http://www.youtube.com/watch?v=XH2HxdnUdWE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  9. @MILF
    acum am reparat greseala si sunt cu ochiul pe voi :D

    RăspundețiȘtergere
  10. sper numa' ca se vede la fel de bine si cu ochiul oblic.

    RăspundețiȘtergere
  11. si daca ar fi existat dumnezo... ar fi trait anne frank? azi am fi licitat la sotheby's picturi naive semnate de post-impresionistul a. hitler?

    RăspundețiȘtergere