marți, 4 ianuarie 2011

High. On Emotion.


Janis Pub, 2007

Eram în bar cu nişte prieteni, mă lăsasem de fumat de puţină vreme. Unul îşi cumpărase ţigări NTB, fără nicotină, cu care încerca să se lase de fumat. Am început să fumez şi io NTB. Miroseau mişto. A iarbă. M-am dus cu ele pe ringul de dans şi-am făcut senzaţie. Toţi credeau că fumez iarbă. Unii mai curajoşi mi-au cerut câte-un fum, le-am dat, după care, în prostia lor, îmi ziceau “Băăă, ce beton îs, deja simt!”. Eu muream de râs.

Janis Pub, ultima săptămână din 2010

Acelaşi ring de dans, pe care un individ se tot învârte în jurul meu. Nu pare nici periculos, nici gay. Îşi ia inima-n dinţi, vine la mine, îmi întinde mâna :

- Dă-mi voie să-ţi strâng mâna! Eşti primul om care mi-a dat să fumez iarbă, chiar aici în Janis !

Mă uit oarecum mirat la el şi-i zic :

- Mă bucur.



11 comentarii:

  1. Sa pui post si cand vine una sa-ti dea labuta...si sa-ti zica: Esti primu care mi-a dat muie aici, in Janis

    RăspundețiȘtergere
  2. Petrov, ai fost alăptat la sân ?

    RăspundețiȘtergere
  3. si io am fumat de-alea in l'atelier. de fapt eram vreo 5 la masa si n-am reusit sa fumam jumatate de tigara. foarte naspa la gust. da' miros intr-adevar ca iarba.

    RăspundețiȘtergere
  4. bine ca nu s-a intamplat sa te felicite vreun politist pe asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta trebuia sa fie post cu MO, daca judecam dupa ciclititatea petroviana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce idiot :)
    nu i-ai spus ma sa asculte bob marley :))

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate