miercuri, 5 ianuarie 2011

Insane in the brain


Am făcut o pasiune pentru pampoanele alea de pene care se pun în piept. Nu ştiu exact cum se numesc şi nici nu m-a preocupat în mod special asta până azi, când cineva a înţeles din tot ce-i explicam că arată ca un fel de guşă de găină. Am decis să mă interesez care e denumirea lor ştiinţifică. În curând.

Până atunci sunt la stadiul de băştinaş faţă cu conchistadorul. Cum văd un pampon d-ăsta sunt gata să-mi dau puţul de petrol din curte pe el.

Ştiu că-s întârziată, că astea erau la modă pe vremea lu' Dochia, da' eu acuma le-am descoperit, aşa cum octogenarele descoperă rujul ciclam în ultimele luni de viaţă şi-l iubesc atât de mult că-s în stare să se dea cu el şi la pizdă. Aşa şi io mi-aş dori să am 1000 de ţâţe pe care să-mi pun câte-un pampon d-ăsta. Să mă satur.

E grav, că cred că boala asta urcă spre cap, ca zona zoster. M-am surprins zâmbind posesiv către o bentiţă cu ciucure, sau cum dracu-i zice, de pene într-o parte.

Cel mai umilitor lucru care i se poate întâmpla unui om care se laudă că râde de alţi oameni, aşa cum sunt eu, este să ajungă el însuşi subiect de mişto. Adică nu toţi avem stomac şi obraz de stand up comedian. Asta e singura chestie care încă mă mai ponderează. Dar momentul de exaltare, clipa de pierdere de sine, convulsia măreţiei Celibidache gen - ea există în intimitatea apartamentului meu, când îmi strâng pampoanele în mijlocul patului şi-mi trec degetele prin toate, ca şi când ar fi ultimele pene de pe lume.

Sper să n-ajung ca drogatele alea penale, să sug puli de fazani şi păuni prin coteţe insalubre pentru un accesoriu de naşă.

13 comentarii:

  1. Am citit cu sufletul ala gura, de spaima sa nu scrie Petrov!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci stai sa te vad cand oi descoperi placerea de'ati pune un conglomerat de pene'n par.

    RăspundețiȘtergere
  3. care nu-s departe deloc de asta. acuma ma decid daca gen cabaret sau dansul norilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. cocardă? :)) (e un cuvant absolut oribil, stiu)

    RăspundețiȘtergere
  5. old school....gimme five
    http://xhamster.com/movies/523556/kristina_-_die_fette_sau_wird_geil_gefickt.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine e aia ? Draga Olteanu Matei ? =))

    RăspundețiȘtergere
  7. pot intelege.eu timp de citeva luni am facut avut o obesie cred.am colectionat pantofi second hand de pe net.am vreo sase perechi.unii imi sunt mari dar asta e riscu daca iei de pe net.oricum nu-mi pare rau pt ca e bine si sa i privesc.ba chiar am iesit in oras si mi-am pus hirtie igienica intr-o buda dintr-un birt in virful pantofilor ca nu ma asteptam sa-mi iasa din picior in halu ala.deci nu e rau..

    RăspundețiȘtergere
  8. Finalul este bestial. Bravo. Pregateste-ti obrajii. Falci mami, falci! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu o sa-ti treaca. Dar nu-i grav, mie mi-au placut dintotdeauna penele pufoase sau blanita de la gecile ce le purtau femeile mai demult, sau de la caciulile alea tot din vremuri demult apuse. Ma resemnez cu un pix cu puf sau ceva pufos :). O fi vreun handicap? gen "pufaloscleroza" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ioi, as vrea sa te vad pe tine milf cu ruj la fofo.

    RăspundețiȘtergere
  11. daca mai ai vreo 50 de ani rabdare si lasi adresa de mail, iti trimit poze.

    RăspundețiȘtergere
  12. se cheamă "fascinators" şi-s coborâte din pălării. poţi să le zici "momeli". :D

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate