sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Prostie. Coafura rezistă!


Am avut ceva treabă la universitate. Mă tot învârteam pe holuri şi m-am gândit să intru într-o sală de curs. Sala era goală, lângă tabla albă am văzut un fixativ spray Taft. Cu un lichid mov în el. L-am mirosit. Nu mirosea deosebit, nici bine, nici rău. Mi-am zis: “Ia să mă dau io cu ăsta pe păr să fiu mai şmecher!”. Şi m-am dat. Pula! Nici un efect. Atunci am început să am îndoieli. Am dat cu fixativ pe tablă peste un scris de marker. S-a şters imediat. Căcatul ăla crezut de mine fixativ era altceva băgat ulterior în recipient pentru a şterge tabla de marker. Am fugit iute la budă şi m-am spălat la o chiuvetă cu săpun de mâini pe cap. Încă mai am păr.

12 comentarii:

  1. salut.. poate va ajuta :) .. keep 'em comin' http://www.ziuadecj.ro/eveniment/lista-bloggerilor-clujeni-afisata-in-primaria-cluj-exista-bloguri-in-oras-cu-trafic-mai-mare-decat-unele-ziare--58759.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce universitate ? Poate suntem colegi de ban.

    RăspundețiȘtergere
  3. misto!daca ar fi scris pe tub colgate, te-ai fi spalat pe dinti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe vremea mea, pe tablă se scria cu cretă şi ajungea o cîrpă udă s-o stergi. Ar fi fost fain să-ţi storci o cîrpă de şters tabla în freză, ca să fii şmecher. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si aia e metoda de fixat paru'n cap. Te speli pe cap si iesi afara pe -5 grade. Coafura rezista.

    RăspundețiȘtergere
  6. asta a fost postu cu boschetar.
    urmeaza postul cu MO.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da ce credeai c-o sa facă fixativul așa special? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite de exemplu oposumul asta s-a dat pe blana cu ce s-a dat Petrov pe cap si dupa 3 zile au aparut primele simptome.

    http://news.yahoo.com/nphotos/Heidi-cross-eyed-opossum/ss/events/sc/011211opossum;_ylt=Ajms4sMLodvjWsbh_z3pqswXIr0F;_ylu=X3oDMTB1OWV1a2VhBHBvcwMyMARzZWMDZXAEc2xrA2ltZ19oZWFkbGluZQ--#photoViewer=/110112/481/urn_publicid_ap_org03ec39100b2d4f1ba95c32ea4244aef9

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe vremea mea se stergea tabla cu bors. Mai venea si vreo profa la ore direct de la piata cu plasele incarcate cu legume si ne trecea de foame.

    RăspundețiȘtergere
  10. daca era cacat pe o farfurie il mancai doar ca e in farfurie? magar poti fi cateodata

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate