luni, 17 ianuarie 2011

Psihanaliza ratării


Nu-mi amintesc decât puţin. Ştiu că eram titular în naţionala de fotbal a României şi jucam un meci în care aveam nevoie neapărată de victorie. Îmbrăcaţi cu nişte tricouri roz degradat. Am reuşit o fază bună în apărare cu ajutorul lui Dănciulescu, el trimiţând mingea în corner in extremis. L-am bătut de două ori pe spate încurajator: “Bravo, mă pulă!”. N-am reuşit decât un 0-0. La final ne-am adunat abătuţi şi-am tras concluzia: am jucat bine, dar am avut ghinion.

8 comentarii:

  1. PS. pariu pe echivalentul salariului tau, ca n-ai curaj sa publici comentariul precedent

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu la fel de prost ca pe vremea cand scriai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Petrov e cu mult expirat.
    Cemah e acum in voga.
    Pe Petrov il dam la programu' rabla (la pachet cu Mo.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu v-ati dorit indeajuns de mult victoria :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Cemah mai fute din cand in cand.
    Petrov face laba si se uita la boschetari.
    Asta-i marea diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  6. petrov, cemah si milf is unu si aceeasi persoana. si daca cumva is separati, nu conteaza

    RăspundețiȘtergere