luni, 10 ianuarie 2011

Sondaj foarte important 5


În Janis, la garderobă, o tipă aştepta să-şi ia haina. Toata lumea râdea de ea. De ce? Pentru că, pe pantalonii deschisi la culoare, la spate, avea o dâră groasă de căcat. Da domnilor şi doamnelor, de căcat. Acuma întrebarea care mă macină este următoarea: cum pula mea o ajuns căcatul ăla pe pantalonii ei?

22 de comentarii:

  1. s-a asezat fata pe colac:D si pe colac erau ramsitele unei ravagii intenstinale:D si in loc sa radeti de ea ce nu i-ati zis la fata:D
    bad bad people pe-acolo:(

    RăspundețiȘtergere
  2. pai plm nu si-a dat jos pantalonii cand s-a pus pe colac? s-a pisat prin ei?

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca o dovada ca unii (majoritatea?) oameni care circula prin janis is de cacat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da de unde stii exact ca era cacat? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca un semn clar, ca esti binecuvantat sa le vezi pe toate. Sfincter error 404

    RăspundețiȘtergere
  6. eu pot sa imi imaginez ca in timp ce se aseza pantalonii au atins marginea colacului:D sau poate ca s-a asezat pe ceva....da unde sa stie saraca ca are cacat pe pantaloni daca nu-i spune nimeni si in schimb se prefera rasul:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Era ciocolata. Sunt ferm convins!

    RăspundețiȘtergere
  8. anton, majoritatea oamenilor is de cacat, pe oriudne ar circula ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand mai scrii d-astea documenteaza-te :D
    Era probabil sange menstrual mai inchis la culoare

    RăspundețiȘtergere
  10. da, un fel de divina menstruatie pe exteriorul pantalonilor. i-a venit ciclu invers.

    RăspundețiȘtergere
  11. am comentat la postul anterior ca, dupa flegme, o sa urmeze un post cu voma.
    Se pare ca m-am inselat: Petrov a rupt ritmul postarilor si, in loc de voma, a venit cu o relatare despre cacat.

    Imi cer scuze pentru predictia mea inexacta.

    RăspundețiȘtergere
  12. takes one to know one ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Viața asta e un mare căcat. Iar unii lasă urme adânci în viață.

    RăspundețiȘtergere
  14. io zic ca a vomat unul pe pnatalonii ei!

    RăspundețiȘtergere
  15. Raspuns corect : era cacat de vaca

    http://www.youtube.com/watch?v=aFLBg2xK9FU

    RăspundețiȘtergere
  16. da doamnelor si domnilor, de cacat. un post de cacat..

    RăspundețiȘtergere
  17. Bai, ai niste dileme adevarate, ma, nu m'ai dezamagit nici de data asta. Trebuia s'o'ntrebi.

    RăspundețiȘtergere
  18. in barul ala se asculta black eyed peas.

    RăspundețiȘtergere
  19. in barul ala se face si sex,trust me...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate