vineri, 4 februarie 2011

Femeia - regele animalelor


Femeia spune: eu simt, am simţit, te simt, simt eu, te-aş simţi. Acest al 6-lea simţ al femeii, să-i zicem “simţ al simţitului”, nu arată decât apropierea, asumată mai mult sau mai puţin conştient, a femeii de animal. Şi noi bărbaţii simţim lucruri, în pula mea, dar preferăm să ne folosim de minte ca să le explicăm. Aşa simt io.

22 de comentarii:

  1. Ma, ce plm, ii sezonu de imperechere, toata lumea cauta pzda...
    Si analiza ta fina a psihologiei femeii, denota acelasi fapt pizdos (ad literam de data asta)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Şi noi bărbaţii simţim lucruri, în pula mea". Da, voi le simtiti in pula. "dar preferăm să ne folosim de minte" - nu, aia e tot pula.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar, daca nu scriam io, mai faceai tu acest comentariu pseudointeligent?

    RăspundețiȘtergere
  4. Io zic sa te superi pret de vreo cateva postari si sa nu mai scrii nimic doar ca sa'mi demonstrezi ca tu esti samanta pseudointeligentei mele.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, nu vrei sa te las pe tine sa bagi blogu-n faliment? cum stii tu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Petroave scrie iar sub pseudonimu' MILF. Poate aşa bagi marghioala în ceaţă şi nu te mai fute la cap. Poate că nu te "simte" :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Neee, ca'i place sa'l fut la cap si p'orma sa ne bem cafeluta de dimineata impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  8. postu asta e bun dar l-a stricat taratura de marghioala

    RăspundețiȘtergere
  9. Cemah, io mi te imaginez pe tine ca pe Quasimodo incercand sa faca si el o glumita. Trepănuş, cu ce i'am stricat io postu', ma? Am venit sa corectez cu rosu peste?

    RăspundețiȘtergere
  10. bai marghioala, voiam doar sa te injur, oricum nu-ti citesc aberatiile, doar iti vad numele ala mare

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa latri'n fata si la MEGA IMAGE c'au scrisu' mare?

    RăspundețiȘtergere
  12. Peste cativa ani, se va studia blogul asta la clasele 1-4. Dezvoltarea gandirii cu Milf si Petrov

    RăspundețiȘtergere
  13. of bai marghioala, vad daca am intrat in gura ta nu mai ies.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai cemah, cînd te mîncă-n cur se cheamă că ai limbrici.

    RăspundețiȘtergere
  15. :) DEAR PETROV, E GREU DE CREZUT CA POTI TRAI FARA REGE(IN SPETA REGINA), DESI FEMEIA (DARGA DE EA) SIMTE CA NU POATE TRAI FARA BARBATII CARE STIU SA SE EXPRIME MAI MULT PRIN ACTIUNI DECATA
    PRIN VORBE. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce parere aveti despre proverbul Omul este un robot cu defecte de Emil Cioran.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cioranu e un ciocan cu defecte

    RăspundețiȘtergere