miercuri, 16 februarie 2011

Siio


Mănânc pe fond psihic. Mănânc multă mâncare. Acasă, la muncă, în oraş, peste tot. Când nu mai ştiu ce să fac cu mine, mănânc. De dimineaţa până seara. Mănânc fructe: banane, mere, portocale, ananas, lămâi, grapefruit. Îmi plac şi salatele: cu piept de pui fiert sau făcut pe grătar, porumb, ton, ceapă, ardei, roşii, morcovi, ţelină, măsline negre, rozmarin, busuioc, piper, sare, ulei. Da. Şi fripturile-mi plac, şi sniţelele, micii şi mezelurile: tobă, caltaboş, muşchiuleţ afumat, crenvurşti. Să nu mai zic de peşti! Clean, mreană, ştiucă, scobar, şalău, crap, somn, caras, păstrăv, hering, hamsii, uneori săpun pangasius. Garnituri: orez, cartofi, fasole, mazăre, mămăliga. Nu-s ca pizdele alea americane grase care se îndoapă cu îngheţată, prăjituri şi ciocolată. Io nu-s cu astea. În schimb îmi plac cerealele, alea integrale: grâu, secară, orz. Cu lapte, scorţişoară şi miere de albine. De asemenea, beau multe ceaiuri. Când nu mai pot mânca, beau ceai: verde, negru, rooibos, rostopască, busuioc, tei, mentă, cătină, gălbenele, levănţică, soc. Şi apă beau, de la robinet, minerală sau plată. Şi cafea. Şi sucuri naturale. Şi Coca Cola Zero. Cum încep să gândesc prea mult, pac pac bag ceva în mine. Beau şi alcool: vodcă, vin roşu şi alb, bere, long island, rom, gin, unicum. Reţetă de viaţă. Dă-i pauza creierului prin stomac.

19 comentarii:

  1. nu-mi place pestele. nici cola zero.

    apa de robinet e buna, la voi in cj? aici sucks.

    RăspundețiȘtergere
  2. e chiar buna. serios. de fapt vine din ceva lac de munte.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie si insirarea unui meniu imi provoaca orgasm intelectual:))mai ales cand is moarta de foame.exist ca sa mananc!!:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Coca Cola Zero - cu cea mai buna apa de la poalele muntilor Preciziei, din masivul Bucuresti. Mare promotie mare, in vara, locatie camine Obositor: Vre-o 5 tipi cu ochi trasi in cap, si vre-o 10 promoterite, opreau oamenii pe strada, le trageau o pula pe ochi sa nu mai vaza, si ii puneau pe oameni sa faca diferenta intre CCz si CC. Ajung si la mine, incearca sa-mi puna pula pe ochi, si o intreb pe promotarita de ce? Incepe aia cu comparatii intre cc si ccz, si o intrerup, sa-mi arate cutia de coca cola normala. -Poi n-am,zice ea. Ok, zic eu, da atunci de ce-mi pui pula pe ochi?

    RăspundețiȘtergere
  5. 'reati a dracu, aveti lacuri si munti acolo.

    anyway, revenind: sunt un pic trist ca n-ai zis mai mult de porc, care e ca o regina a carnii.

    RăspundețiȘtergere
  6. am zis de fripturi ma, acolo intra porc, vita, miel, iepure etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. cacat, chiar si de americance grase ai zis mai mult decat de porc, desi porcul e mai esential. treaba ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai daca zici ca maninci si bei toate alea mai ai vreme sa te caci, sau o faci in timp ce scrii pe blog ?

    RăspundețiȘtergere
  9. da cimpoaca, porcul mistret e un fel de partizan.

    http://www.youtube.com/watch?v=x_223jKXKgQ

    RăspundețiȘtergere
  10. Parizer aveț? Că n-am apucat să citesc până acoloșa.

    RăspundețiȘtergere
  11. margico, nu mai mananc parizer din faculta.

    RăspundețiȘtergere
  12. oare de ce plm te compari tu petrov cu pizdele ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. MORI! Fir'ai al dracu'. Sa mori in chinuri. Sa te vad cum arzi perpelit in flacara de la shaorma si cum te barbieresc de piele o suta de mitici. Si sa ma bucur. Am zis ca rezist. Pulamea, ca numai kaizer si sarmale si zacusca visez. Du'te dracu'.

    RăspundețiȘtergere
  14. Porcul e cel mai bun:D trebuie sa recunoastem asta. Eu beau cola zero, fata de altele e mai ok, in rest vinul si berea sa curgaaaa, fara apa, ceai si suc, nu sunt bune :) PS: asa am vazut ca zic doctorii, nu eu.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate