marți, 1 februarie 2011

Străinul


Înainte de-a merge să-l luăm pe Străin de la Autogara Beta ne-am oprit la fosta cantină a Carbochimului, numită acum Restaurant Safirul. Io am băgat sub nas nişte grătar din piept de pui, ciuperci, orez şi salată de varză roşie. Desert: tartă cu mere şi frişcă. Şoferul, care nu era aşa hămesit, a luat o ciorbă de burtă cu mujdei de usturoi.
- Nu-ţi iei mujdei la grătaru’ ăla?
- Nu!
- Ţi-e frică să nu puţi în faţa Străinului?
- Da.
Am ajuns la autogară, Străinul urma să coboare. Eu m-am dus pe peron, şoferul, care s-a gândit mai bine, s-a dus să-şi ia nişte Tic Tac. A luat, dar a văzut cât de ieftine sunt mentosanele româneşti Venus, mai precis 50 de bani, şi nu s-a putut abţine să nu cumpere, gândind probabil că mie-mi dă mentosane şi el bagă Tic Tac.

Străinul coboară. Străinul nu vorbeşte româneşte şi, deşi nu ştiam dinainte cum arată, mi-am dat seama că el e Străinul pentru că arată exact ca un străin. Eu nu ştiam străina, dar ştiam engleza şi Străinul la fel. Şoferul nu ştia nici străina, nici engleza.

Ne urcăm în maşină. Şoferul scoate mentosanele. Ia una, îmi oferă şi mie. Mi-a fost dor de mentosane, uitasem cât de bine e să sugi pe cărămizi BCA.
- Dă-i şi lui una!
- Lasă-l amu’ că nu-i trebe! zic io sugând pe piatra ponce.
Şoferul nu se lasă. Lipsit de concursul meu şi de cunoştinţe de limbă engleză, ia problema în mâinile proprii. Se întoarce zâmbind spre bancheta din spate unde stă Străinul şi-i zice complice întinzând fişicul de mentosane:

- Cocainaaaaaaaaa? Hehehe!

Străinul zâmbeşte amabil şi refuză.

19 comentarii:

  1. cea mai inofensiva cocaina:D
    ma duc sa imi cumpar niste caramizi BCA:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, Petrov, a fost un an bun pentru mentosane. N'am auzit niciodata un ardelean care vorbeste engleza. Mnooo, hellooooooo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Văd că, la fel ca şi omologul tău rus, atunci când nu mergi cu autobuzul te lăfăi în maşină cu şofer. Brava!
    Cum se numea maşina, Antilopa Gnu?

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=vvCDHKYT3xQ
    Deci asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. pacat ca nu l-ati drogat pa prost. avea ce povesti acasa la el pe urma

    RăspundețiȘtergere
  6. nu umblam cu droguri draga voroncas.

    RăspundețiȘtergere
  7. pai daca nici mentosanele nu-s droguri...

    RăspundețiȘtergere
  8. BCA Ftw. Una dintre placerile alea vinovate pe care nu poti sa le intelegi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acu, de alt Petrov:
    http://www.eteatru.ro/?page_id=12

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai lipsea pachetu de carpati fara, sa zica ... no man, no weed.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://tvr.ro/inregistrari.php?file=DATA-2011-01-23-17-49.flv&id=50%20de%20minute%20cu%20Plesu%20si%20Liiceanu

    RăspundețiȘtergere
  12. senzationala primire,cu usturoi si mentosane!:) data viitoare il asteapta cu colac si sare.

    RăspundețiȘtergere
  13. no' inteles ...ca ni refuza bunatate de mentosana :-))

    RăspundețiȘtergere
  14. deci petrov nu ati convins strainu sa ia mentosana in gura :)))

    RăspundețiȘtergere